„Porsche Cayenne GTR“ rimtai įkliuvo į tobulintojų rankas – jis tapo varomas ne visais keturiais, o tik galiniais ratais. Taip automobilis palengvėjo net 250 kg.
„Tornado GTS“ išvaizdai įtaką darė „Porsche Carrera GT“ kėbulo linijos – variklio dangtis pagamintas iš anglies pluošto, sukurtos didesnės oro paėmimo angos, sumontuoti penkių stipinų aliuminio ratlankiai bei naujo tipo galiniai žibintai. Automobilio salone būsimus pirkėjus pasitiks reguliuojamos sportinės sėdynės, panoraminis stoglangis ir unikali centrinė konsolė.
Desertui – variklių gama: GTS ir GTR versijos bus komplektuojamos su 542, 641 arba 740 AJ galios motorais. jeigu palygintume, standartinis „Porsche GTS“ išvysto 405 AJ galią.
„Gemballa“ atstovai žada, jog bus paruošta 50 tokių patobulintų automobilių.
Daugiau autonaujienų – www.gazas.lt