Mat, JAV pramonės gigantė šį automobilį testavo Niurburgringe – vienoje iš sudėtingiausių trasų. Išplatintos oru skriejančio automobilio nuotraukos, natūralu, leidžia manyti, kad mašina tikrai greita, tačiau pats gamintojas neatskleidžia, koks šio automobilio rato įveikimo laikas.
„Niurburgringas – technikai reikli bei sudėtinga trasa. Ji mūsų automobilio tobulinimui tinka idealiai – pagal šią trasą suderinsime važiuoklės darbą bei mašinos valdymą“, – teigė GM automobilių dinamikos skyriaus vadovas Jimas Mero.
„Daugiausiai dėmesio skirsime būtent važiuoklės reguliavimui, kadangi keliai Jungtinėse Amerikos Valstijose bei Europoje yra skirtingos kokybės. O negana to, skiriasi ir vairavimo manieros“, – pridūrė jis.
Septintosios kartos „Corvette Stingray“ Europoje debiutuos šių metų rudenį, o Vokietijoje tokių modelių kainos prasidės nuo 70 tūkst. eurų (apie 240 tūkst. Lt) – net 106 tūkst. Lt brangiau nei Jungtinėse Amerikos Valstijose.