Nesupainiokite šio „Porsche“ su kitais GT serijos automobiliais. Šis „GT1 Strassenversion“ yra pats tikriausias ilgų nuotolių lenktyninis automobilis, tik dėl techninių reikalavimų nužengęs iš trasos į gatvę.
„Porsche 911 GT1 Strassenversion“ debiutavo 1996 m. Le Mano lenktynių trasoje. Nors vadinamas 911, šis superautomobilis variklį turi ne gale, o viduryje. Jis buvo konstruojamas naudojant priekinę 993 serijos 911-ojo dalį sujungus su 956/962 lenktyninio automobilio galine dalimi. Kėbulas – anglies pluošto. Važiuoklė – seno gero ir tvirto plieno.
Jo galinius ratus suka tas pats lenktynėms skirtas šešių cilindrų opozicinis variklis su turbina, tiesa, kiek nuslopintas – nuo 562 iki 544 AG.
Kad atitiktų serijiniams automobiliams keliamus reikalavimus, jis turėjo 911-ojo prietaisų skydą, padorias sėdynes ir net salono kilimus. Bet šie „prabangos“ elementai net nebando uždengti anglies pluošto durų apdailos ar saugos rėmo.
To meto GT1 serijos lenktynių taisyklės reikalavo, kad bent 25 tokie automobiliai būtų pagaminti. Ir „Porsche“ sutiko su žaidimo taisyklėmis, pagamino lygiai 25 „Strassenversion“ – iš vokiečių kalbos išvertus, gatvines šio lenktyninio automobilio versijas.
Greitu metu į aukcioną keliaus 1998-asiais pagamintas modelis. Jis pagamintas naudojant dar greitesnį, „GT1 Evo“ bolidą. Jo spidometre šviečia juokinga rida – vos 7180 km. Jei norite jo patikrinti jo aptarnavimų istoriją, „Porsche“ įgaliotiems atstovams nusiųskite šį kėbulo numerį – WP0ZZZ99ZWS396005.
„Fifth Gear“ televizijos laidos vedėjo Tiffo Needell apžvalga