Pagalvojus apie kompiuterio, o ne vairuotojo valdomą mašiną bendro naudojimo kelyje, natūraliai kyla daugybė klausimų. Pavyzdžiui, kas būtų, jeigu policininkas norėtų jį sustabdyti? Kaip draudikai turėtų elgtis kilus eismo įvykiui?
Šie ir kiti aktualūs klausimai, susiję su „Google“ autonominiais automobiliais buvo diskutuojami mokslininkų simpoziume „Santa Clara“ universitete Kalifornijoje.
„Google“ atstovai teigė, kad jų transporto priemonė gali nuvažiuoti 200 tūkstančių kilometrų, nesukeldama avarinių situacijų ir nepadarydama tiek klaidų, kiek vairuodamas padaro žmogus. Be to, ji gali pasiūlyti mažesnes emisijas bei degalų sąnaudas.
Tačiau panašu, kad norint legalizuoti šį „Google“ išradimą, teks nueiti daug kelių, minti daugybę valdininkų slenksčių ir suderinti galybę teisinių, infrastruktūrinių bei su draudimu susijusių klausimų.