Kad ir kokių jūros gėrybių būtų suvalgęs tai pasakęs BMW atstovas, fakto, kad „Gran Turismo“ nėra pats dailiausias automobilis pasaulyje, nepaneigsi. Jis tarsi iš visų pusių išpūstas 3 serijos sedanas, patapęs hečbeku. Trečios serijos „Gran Turismo“ yra net 200 mm ilgesnis už tos pačios serijos universalą ir dar 81 mm aukštesnis. Ratų bazė taip pat buvo pailginta 110 mm, tad galima tikėtis kiek komfortiškesnio važiavimo.
Europoje „Gran Turismo“ bus komplektuojamas su dviem dyzeliniais ir trimis benzininiais varikliais. Silpniausias – dviejų litrų dyzelis su 141 AG, galingiausias – 335i su 302 AG.
„Gran Turismo“, kaip ir kiti BMW, bus varomas galiniais ratais, o vėliau atsiras ir keturių varomų ratų galimybė. Pavarų dėžės taip pat standartinės šios serijos BMW automobiliams – 6 laipsnių mechaninė arba 8 – automatinė.
Grįžtant prie dizaino, galima prisiminti „įdomiai“ atrodantį penktosios serijos „Gran Turismo“ – šio dizainas taip pat daug kam nebuvo priimtinas. Kita vertus, pažvelgus į šeštos serijos keturdurį „BMW Gran Coupe“, nesitiki, kad šiuos automobilius kūrė ta pati komanda. Tarsi patyrę dizaineriai praktikantams iš dailės mokyklos būtų davę užduotį ir nusprendę jos rezultatą perkelti ant realių 5 ir 3 serijos modelių, o su šeštąja darbo ėmėsi patys.