1,85 km ilgio trasą ši „Celica“, su ralio čempionu Jonny Milneriu už vairo, įveikė per 48,07 sek. – greičiau nei visi superautomobiliai ir greičiau nei „Formulės-1“ bolidai dalyvavę lenkrynėse. Pagirtina. Taigi, kas slepiasi po šio oranžinio automobilio variklio dangčiu?
Standartini „Toyota Celica“ variklį jo kūrėjai išmetė lauk ir jo vietoje įtaisė iš „Corolla WRC“ atimtą 2,0 litro variklį. Jo galią padidina ir „Rotex“ kompresorius, ir „Garrett“ turbina. Negana to, oranžiniame bolide sumontuota NOS (azoto oksido sistema). Rezultatas – 800 AG į visus keturis automobilio ratus.
Tie 800 AG neskamba taip stulbinančiai, kol nesužinai automobilio svorio. Greitoji „Celica“ sveria vos 1043 kg. Taigi svorio ir galios santykis vos 1,3. Ir tai receptas būti greičiausiam Gudvudo kalnų lenktynių trasoje šiais metais.
Štai video siužetas su ne tokiu greitu, tačiau įspūdingu Milnerio važiavimu. Video siužete iš kart po Jensono Buttono važiavimo „McLaren MP4-12C“.
Primename, video ne greičiausio Milnerio važiavimo.