2013 07 17

Gudvudo greičio festivalyje – įspūdingų automobilių lenktynės, prototipų avarijos ir daugybė naujų mašinų pristatymų

Praėjusį savaitgalį (liepos 12-14 dienomis) Didžiojoje Britanijoje vyko vienas garsiausių automobilinių renginių – Gudvudo greičio festivalis („Goodwood Festival of Speed“).
„Peugeot 208 T16“
„Peugeot 208 T16“ / (Newspress.co.uk nuotr.)

Čia aibės gamintojų rinkosi ne tik pristatyti savo naujienoms, bet ir palenktyniauti legendinėje kalnų trasoje. Tarp tokių dalyvių buvo ir „Peugeot“, atsivežę pergalingą devyniskart pasaulio ralio čempiono Sebastieno Loebo bolidą „208 T16 Pikes Peak“. Kad ir kaip visi tikėjo šio automobilio pranašumu prieš visus kitus, jį pilotavęs žiedinių lenktynių meistras iš Prancūzijos, Gregory Guilvertas kalnų lenktynių trasoje parodė antrą laiką.

(Newspress.co.uk nuotr.)/Jaguar XJR8/9
(Newspress.co.uk nuotr.)/„Jaguar XJR8/9“

Nepavejamas buvo britas Justinas Lawas su „Jaguar XJR8/9“ bolidu. Tai – jau penktoji jo pergalė Gudvudo greičio festivalyje – ant pirmosios vietos laiptelio jis čia lipo 2003, 2005, 2008 ir 2009 metais. Nuo grėsmingo, 875kg sveriančio, 875 AG turinčio „Pegueot“ jis atitrūko beveik sekunde, užfiksuodamas greičiausią 45,95 sekundės trasos įveikimo laiką.

Trečiąją podiumo vietą garbingai užėmė GT lenktynių asas Jonny Cockeris, pilotavęs greičiausią pasaulio elektromobilį, ruoštą „Drayson Racing“ meistrų.

(Newspress.co.uk nuotr.)/Lola-Drayson B12/69EV
(Newspress.co.uk nuotr.)/„Lola-Drayson B12/69EV“

Gudvudo greičio festivalio metu buvo pristatomi ne tik visiškai nauji, mažai kur girdėti automobiliai, bet ir senovinė technika. Čia buvo galima išvysti ir pačių keisčiausių automobilių – vieno iš jų forma ne juokais priminė katamaraną.

Tarp visiškai negirdėtų automobilių, čia buvo pristatyti tokie eksponatai, kaip „Innotech Aspiron“ su patobulintu „Corvette“ modelio V8 varikliu. Teigiama, kad 760-860 kg kėbule slypi apie 500-800 AG.

(Newspress.co.uk nuotr.)/VUHL 05
(Newspress.co.uk nuotr.)/VUHL 05

Panašią koncepciją pademonstravo ir „Sin Cars GmbH“ Vokietijos kompanija su savo R1 superautomobilius. Šis 6,2 litro V8 jėgainę turintis monstras 100 km/h gali pasiekti per 2,5 sekundės. Į renginį atvyko ir Meksikos kompanija „VŪHL“, čia pristačiusi pirmąjį savo superautomobilį 05.

(Newspress.co.uk nuotr.)/McLaren P1
(Newspress.co.uk nuotr.)/„McLaren P1“

„McLaren“ kompanija Gudvudo greičio festivalyje pristatė ir visą savo lenktynių palikimą – jie demonstravo ne tik naująjį P1 hibridinį superautomobilį, bet ir legendinius, lenktynėms ruoštus F1, pergalingus „Formulės-1“ bolidus bei „Can-Am“ serijos automobilius.

VIDEO: „ItalDesign Giugiaro Parcour“ avarija

Šventė neapsiejo ir be kuriozų – prototipą atsivežę „ItalDesign Giugiaro“ turės lyginti koncepcinio „Parcour“ kėbulą. Mat, posūkyje nesuvaldytas, ant „Lamborghini Gallardo“ pagrindo pagamintas superautomobilis rėžėsi į suspausto šieno kupstą. Avariją patyrė ir „Porsche 962C“ legendinis Le Mano 24 valandų lenktynėms skirtas bolidas.

VIDEO: „Porsche 962C“ avarija

Siūlome peržvelgti priskirtą nuotraukų galeriją, kurioje pilna ne tik įvairių prototipų, bet ir klasikinių, lenktyninių automobilių, kurių nepamatysite net ir reikšmingiausiose pasaulio parodose.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų