Visiškai pakeistas automobilio priekis – didesnės oro paėmimo angos, kitokie LED dienos žibintai. Pakeistas variklio gaubtas pagerina oro srauto generuojamą prispaudžiamą jėgą.
Automobilis praplatėjo 6 cm, tad tapo stabilesnis posūkiuose. Siekdami padidinti galinės ašies prispaudžiamąją jėgą, „Hamann“ specialistai sukūrė visai kitokį galinį difuzorių.
22 colių ratlankiai sukurti specialiai šiam modeliui ir yra ypač lengvi. Padangos – žvėriškai didelės. Priekyje – 265/30 ZR22, gale – 305/25 ZR 22.
Pakaba, palyginus su standartine „Panamera Turbo“, pažeminta trimis milimetrais. Perprogramuotas variklio valdymas, todėl automobilis tapo 80 AG galingesnis ir išvysto 120 Nm didesnį sukimo momentą.
Visiškai perdarytas interjeras, anot konstruktorių, dabar atitinka penkių žvaigždučių VIP ložės reikalavimus.
Automobilio kaina priklauso nuo komplektacijos ir užsakovo įgeidžių.