Kad ir kaip bebūtų, tačiau viską pasaulyje liečianti ekologijos banga, palietė ir „Range Rover“. Pranešama, kad ketvirtosios kartos „Range Rover“ hibridas bus ne ką mažiau ekonomiškas nei vidutinės klasės sedanas. Gamintojas teigia, kad bus montuojamas dyzelinis ir elektrinis varikliai. Iš tikrųjų, šis tas naujo, nes dažniausiai galima sutikti benzinu ir elektra varomus hibridus.
Britai teigia, kad hibridinis „Range Rover“ tampa pirmuoju šios klasės automobiliu, galinčiu pasigirti tokio lygio hibridinėmis technologijomis. Žadama, kad turėtų pasirodyti ir dar mielesnė gamtai versija, turintį kištuką į elektros lizdą. Kaip teigia gamintojas, pagaliau „Range Rover“ gali pasigirti ne tik tuo, kad yra prabangus, brangus ir galingas, bet turėtų patikt ir ekologijos mėgėjams.
Ir tai dar ne viskas. Mažesnis svoris – geresnė ekonomija. Todėl ketvirtosios kartos „Range Rover“ gaminamas iš aliuminio. Jis pakankamai tvirtas ir lengvas. Trumpiau tariant, nuo šiol „Range Rover“ yra ne tik prabangus ir solidus, tačiau ir lengvas bei žalias, ar bent jau žalesnis.