Sukurtas ir gaminamas Europoje šis modelis skirtas visų pirma šiai rinkai, kurioje universalų poreikis yra didžiulis. Kaip ir galima tikėtis, lyginant su konceptu, serijinis modelis neteko labiausiai iššaukiančių stiliaus elementų tokių kaip didžiuliai lengvojo lydinio ratlankiai, šviesos diodų žibintai ir itin įspūdingai atrodžiusio galinio difuzoriaus su centre įrengtais išmetimo sistemos antgaliais. Visa kita kaip buvo taip ir liko.
Sunku būtų nesutikti su „Civic“ universalo projektui vadovavusiu Adrianu Killhamu, kuris po oficialių nuotraukų išplatinimo internete pareiškė, kad šio modelio proporcijos yra kiek kitokios.
Sukonstruotas europietiško penkių durų hečbeko pagrindu modelis turi tokio pat stiliaus paslėptas galines durų rankenas ir tokią pat ratų bazę, tačiau galinės iškyšos atstumas yra 235 mm ilgesnis. Pratęstas galinis stiklas slepia abu statramsčius, o galinių durų vyriai įrengti 17 mm aukščiau. Natūralu, kad visa galinė automobilio dalis suprojektuota iš naujo – lyginant su penkių durų hečbeku bagažinės durys yra didesnės, o pakrovimo briauna nuleista 137 mm.
„Civic Tourer“ bagažinės tūris siekia įspūdingus 624 l su galinėmis sėdynėmis savo vietose ir 1668 l, jas nuleidus. Etalonas šiuo atveju greičiausiai buvo „Volkswagen Golf Variant“ modelis, kurio rodikliai yra nors ir nežymiai, tačiau prastesni – atitinkamai 605 ir 1620 l.
Įspūdį mums taip pat padatė ir į viršų pakeliamos galinių sėdynių platformos, kurias pakelti galima atlošus paliekant savo vietose. Taip atsiranda tarsi antras krovinių skyrius salone. Kaip pasakojo šalia vieno iš universalų buvusi gražuolė konsultantė Ivana, tuomet į saloną galima patalpinti kalnų dviračius.
„Honda“ atstovai tikina, kad krovinių skyriuje lengvai tilps du kalnų dviračiai arba trys didelis kelioniniai lagaminai. Daugiau pritaikymo galimybių turėtų suteikti ir sėdynių pertvarkymo sistema. Patogų važiavimą ir geresnį stabilumą nepriklausomai nuo krovinio svorio ar kelio kelio sąlygų turėtų garantuoti prisitaikanti amortizatorių sistema.
Naujausi „Civic“ šeimos nariai bus surenkami „Honda“ gamykloje Didžiojoje Britanijoje, o prekybos salonuose Europos rinkose pasirodys 2014 m. pradžioje. Iš pradžių universalas bus siūlomas tik su dviem varikliais – nauju 118 AG, 1,6 l „i-Dtec“ dyzeliniu ir 1,8 l „i-Vtec“ benzininiu. Abu motorai bus montuojami su mechaninėmis arba automatinėmis transmisijomis.