Iš gaminio brošiūroje pateiktų nuotraukų aišku, kad gamybai paruoštas modelis beveik nesiskirs nuo šių metų Tokijo (Japonija) automobilių parodoje jau matytos „Honda CR-Z“ koncepcijos.
„Honda CR-Z“, remiantis nutekėjusiais duomenimis, bus varomas 1,5 l 4 cilindrų 112 AG (prie 6 000 aps./min.) benzininio motoro, sujungto su 14 AG elektros varikliu. Pirmasis motoras pasieks 145 Nm sukimo momentą prie 4 800 aps./min., o antrasis prie 1 000 aps./min. pridės dar 77 Nm. Vairuojant šį kartais legendinio CR-X modelio įpėdiniu vadinamą kupė 100 km/val. greitį bus galima pasiekti per tikrai neįspūdingas 9,7 sek.
Benzino ir elektros variklių derinį valdys įdiegta įprasta japonų gamintojo „Integrated Motor Assist“ (IMA) hibridinė sistema, naudojama ir „Honda Civic Hybrid“ bei „Honda Insight“ modeliuose. Pagrindinis skirtumas – šį automobilį bus galima užsisakyti ne tik su daug priekaištų sulaukusia belaipte CVT greičių dėže, bet ir su 6 pavarų mechanine.
Mašinos ilgis sieks 4 080 mm, plotis – 1 740 mm, aukštis – 1 395 mm, o ratų bazė – 2 435 mm. Informacijos apie svorį kol kas nėra. Modelį papuoš LED technologijos dienos šviesų bei veidrodėliuose sumontuotų posūkio signalų žibintai. Vairuojant bus galima pasirinkti iš trijų važiavimo rėžimų – ekonomiško „Eco“, įprasto „Normal“ bei sportiško „Sport“.
Lygiagrečiai, panašu, ruošiama ir „Honda CR-Z“ modelio „Mugen“ versija. Kol kas aišku tik tiek, kuo šis pagrindinėje iliustracijoje matomas variantas nuo įprasto skirsis išoriškai – aerodinamikos elementais priekyje ir gale bei didesniais ratlankiais.
„Honda CR-Z“ gamyba turėtų būti pradėta jau kitų metų pradžioje.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą