Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2011 09 14

„Honda“ ir vėl patvirtino, kuriantys naująjį „NSX“

„Honda NSX“ – bene vienas iš pačių brangiausių bei egzotiškiausių 9-10 dešimtmečių japoniškų automobilių. Deja, techniškai pažangaus to meto modelio gamyba buvo nutraukta 2005-aisias, nes nuo pat NSX atsiradimo, gamintojas jo beveik netobulino.
2002-ųjų „Honda NSX-R“
2002-ųjų „Honda NSX-R“ / Gamintojo nuotr.

Kiek vėliau, 2008-aisiais buvo paskelbti planai kurti naujos kartos NSX su asfalto dangą pašiaušti galinčiu V10 varikliu. Deja, bet likus labai nedaug iki serijinės modelio versijos, „Honda“ nusprendė atsisakyti jo gamybos, nes būtent ši, prabangių kupė modelių klasė tuo metu patyrė didelių sunkumų.

Dabar į plačiuosius vandenis pasklido gandai, jog „Honda“ vėl planuoja sukurti galingiausią savo modelį. Negana to, Autocar teigimu, „Honda“ prezidentas, Takanobu Ito, šiuos gandus patvirtino. Jis teigė, jog būsimas NSX  turės puikų svorio balansą. „Mes nenorime kopijuoti „Ferrari“ politikos – negalvosime tik apie galią, o stengsimės pagaminti kuo efektyvesnį automobilį“, - teigia kompanijos vadovas.

Tikėtina, jog naujasis NSX, jeigu jis tikrai bus sukurtas, neturės anksčiau kurto V10 variklio su 500 AG. Žinoma, negalvokite, jog gamintojas bus toks konservatoriškas ir panaudos iki 2005-ųjų naudotą motorą. Manoma, kad „Honda“ kurs visiškai naują agregatą būtent šiam modeliui.

Dėl tokių gamintojo sprendimų galima tikėtis „nebaisios“ kainos etiketės bei mažesnio naujojo modelio svorio.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos