Tai – pirmasis automobilis pasaulyje su tokiu privalumu. „HondaVAC“ sistema bus montuojama tik aukščiausią įrangą turinčiose „Touring Elite“ versijose. Negana to, gamintojas akcentuoja, kad gofrinė (lanksti) siurblio žarna yra pakankamai ilga, kad prieiti prie bet kurios vietos automobilio salone.
Gamintojo nuotr./„Honda Odyssey“ |
Genialu – šių automobilių savininkams norint išsisiurbti saloną tereikės kelių laisvų minučių – tai padaryti jie galės bet kurioje vietoje, nors ir daugiabučių kieme. Gamintojo teigimu, išjungus automobilio variklį siurblį bus galima naudoti 8 minutes.
Be šios naujovės, „Odyssey“ turės naują aliumininį variklio gaubtą, perdarytas priekines groteles, pakoreguotą apatinę buferio dalį. Nors ir iš išorės automobilio nepuošia daugybė naujovių, „Honda“ teigia, kad buvo modifikuota mašinos konstrukcija, leisianti pelnyti geresnius saugumo įvertinimus.
Nors ir gamintojas nepranešė, kokius variklius montuos šiuose automobiliuose, tikėtina, kad tai bus tie patys 3,5 litro V6 motorai su 248 AG. Kad ir kaip būtų apmaudu, šis „dulkių siurblys“ bus parduodamas tik už Atlanto vandenyno.