Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2011 08 30

„HX1 Hybrid4“ – modernus vienatūris su naujuoju „Peugeot“ veidu

Už vos pustrečios savaitės prasidėsiančioje Frankfurto automobilių parodoje, prancūzų autoindustrijos gigantas, „Peugeot“, pristatys naująjį šešiavietį modelį su hibridine pavara.
„Peugeot HX1 Hybrid4“
„Peugeot HX1 Hybrid4“ / Gamintojo nuotr.
Temos: 1 „Peugeot“

Vienatūrio priekyje sumontuotos naujos kartos modelių dizaino kryptį pabrėžiančios grotelės (jau matytos „Peugeot 508“ modelyje). Negana to, „HX1“ kėbulo dizaineriai šiam automobiliui suteikė labai gerą aerodinamiką, o būtent tai leido pasiekti žemą, 0.28 pasipriešinimo koeficientą.

Viena iš unikalių detalių – automobilio ratai. Modeliui stovint vietoje, septyni jų stipinai tiesiog primena gražius turbinos ašmenis, tačiau pradėjus važiuoti – transformuojasi, sudarydami lygią plokštumą. Tai dar labiau pagerina šio modelio aptakumą. Tačiau negana to, įsibėgėjus iki 100 km/h, formą pakeičia ir šio modelio slenksčiai, ir gale esantis spoileris.

Gamintojo nuotr./Peugeot HX1 Hybrid4
Gamintojo nuotr./„Peugeot HX1 Hybrid4“

Šioms unikalioms savybėms suteiktas „metamorfozės“ pavadinimas. Šis žodis reiškia, jog daiktas gali keisti savo formą.

Kaip MPV klasės automobilis, jis yra labai žemas (tik 1373 mm), tačiau platus (1990 mm) bei vidutiniško ilgio (4954 mm).

„HX1“ demonstruoja pakankamai įdomiai atrodančias pasikeliančias duris. Ir priekinės, ir galinės durelės priešingomis kryptimis atsidaro į viršų, o tai suteikia labai lengvą priėjimą į automobilio saloną. Šešiaviečio modelio viduje dominuoja ne tik patrauklios medžiagos, bet ir tokie privalumai, kaip... mažas baras bei kavos aparatas.

„Peugeot HX1“ turės dyzelinį bei elektros motorus, panašius į tuos, kuriuos gamintojas montuoja į 3008, o nuo kitų metų montuos ir „508 RXH“ modeliuose.

2,2 litro vidaus degimo dyzelinis variklis (204 AG), suporuotas su 6 laipsnių transmisija, suks priekinius automobilio ratus, tačiau gale „Peugeot“ sumontavo 95 AG elektrinį motorą, kuris „rūpinsis“ galine ašimi. Taigi, po tokių sprendimų, hibridinis vienatūris tapo itin efektyviu, visais ratais varomu, praktišku automobiliu. Bendra agregatų galia siekia 299 AG, o degalų sąnaudos – tik 3,2 l/100 km.

Negana to, ličio-jonų baterijos leis važiuoti vien elektriniu režimu, kuriuo bus galima įveikti iki 30 km.

Nuotraukų galerijoje suradę nufotografuotą batelį, nenustebkite. Tai – objektas, suteikęs „Peugeot“ dizaineriui visą įkvėpimą.

Gamintojo nuotr./Peugeot HX1 Hybrid4
Gamintojo nuotr./„Peugeot HX1 Hybrid4“

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos