Sedanas pasižymės tiesiomis, nepriekaištingomis linijomis, kurios sukurs prabangos įspūdį. Automobilis pirmiausiai bus skirtas Šiaurės Amerikos rinkai ir nenuostabu, jog galima pastebėti panašumų į tokius automobilius kaip „Lexus LS" žvelgiant į priekinius žibintus ar „Infiniti" fragmentų iš automobilio profilio bei galinės sedano dalies. Vis dėlto, dizainas visuomet liks labai subjektyviu vertinimo kriterijumi, ir galima teigti, jog „Genesis" neatrodys atstumiančiai, greičiau jau neutraliai. Vienintelis dalykas dėl kurio kyla abejonių - priekinės radiatoriaus grotelės, ant kurių nėra „Hyundai" ženklo, ir automobilis atrodo bevardis.
"Hyundai Genesis" sedano variklių gamą sudarys trys galimos modifikacijos: 3.3 litro darbinio tūrio V6 variklis, išvystantis 264 AG ir 315 Nm sukimo momentą; 3.8 litro V6 pasiekiantis 290 AG ir 356 Nm sukimo momentą; galingiausias, 4.6 litro darbinio tūrio V8 variklis, turintis 368 AG ir 437 Nm sukimo momentą. Dažnam vartotojui aktualus rodiklis - įsibėgėjimo laikas nuo 0 iki 100 kilometrų per valandą. Pirkėjui pasirinkus galingiausią variklį, „Hyundai" žada mažiau nei 6 sekundes.
Jei nuspręsite kam nors išvardinti bazinę „Hyundai Genesis" komplektaciją vienu įkvėpimu, ties pasakojimo viduriu jums teks dar kartą įkvėpti, nes modernių funkcijų išties gausu. Pirkėjų lauks medžio apdailos akcentai salone, „Bluetooth" bei „iPod" jungtys, šildomos bei vėdinamos sėdynės, lietaus jutikliai, elektroninis automobilio statymo stabdys bei užvedimo mygtukas.
Ar įsigyjant „Hyundai Genesis" su tokia gausia bazine įranga dar galima užsisakyti ir papildomo funkcionalumo? Taip, pavyzdžiui „Lexicon" audiosistemą, kurią iki šiol naudojo vienintelis automobilių gamintojas „Rolls-Royce". Išrankiausi vartotojai turės galimybę pasirinkti 20 centimetrų įstrižainės skystųjų kristalų ekraną navigacinei bei kitoms sistemoms automobilyje valdyti. Prie viso to - galinio vaizdo kamera, padėsianti pastatyti automobilį ankštoje stovėjimo aikštelėje bei 30 gigabaitų kietasis diskas jūsų muzikos bei vaizdo įrašams.
Po „Hyundai Genesis" pasirodymo rinkoje taip pat planuojamas „Hyundai Genesis Coupe", kuris taip pat bus varomas galiniais ratais. Tai turėtų sudominti dar platesnį potencialių pirkėjų ratą.
2008 01 08
„Hyundai“ gamins naują sedaną „Genesis“
„Hyundai Genesis" bus pirmasis korėjiečių gamintojų bandymas sukurti galiniais ratais varomą prabangų sedaną. Automobilis debiutuos jau sausio 13 dieną atidaromoje Detroito automobilių parodoje.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą