Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2010 03 05

„Hyundai i-flow“ – dyzelinis hibridas (nuotraukos, video)

Esame įpratę girdėti apie benzininius hibridus, veikiančius su elektriniais varikliais, o korėjiečiai pristatė dyzelinį hibridą.
„Hyundai i-flow“
„Hyundai i-flow“ / Gamintojų nuotr.

Gamintojai tikina, kad šis konceptas taps serijinis. Nežinia, kiek išliks jo ekstravagantiška išorė, bet salonas tikrai bus paprastesnis. Tikėkimės, kad serijinis modelis išoriškai nedaug pasikeis. Savo matmenimis „i-flow“ labai panašus į „Ford Mondeo“ ir „Citroen C5“: ilgis – 4 780 mm, plotis 1 850 mm, ratų bazės ilgis – 2 800 mm. Koncepte esančias priekines sėdynes galima pasukti į durelių pusę 30 laipsnių spinduliu.

Automobilio su dyzeliniu 1,7 l darbinio tūrio varikliu degalų sąnaudos – 3 litrai 100 km. Pavarų dėžė bus robotizuota su dviem sankabomis. Ant stogo suplanuotos saulės baterijos, o specialus šilumos generatorius papildomai energijos įkraus, švelniai tariant, iš išmetimo vamzdžio. Taip pat gamintojai gali pasigirti sukūrę sistemą, kuri leis varikliui maksimaliai ilgai išlikti šiltam. Tarkim, 40 laipsnių šilumą variklis išlaikys iki 14 valandų. Tokia sistema padeda taupyti degalus ir žiemą, ir vasarą.

Gamintojų iš Seulo tikslas – pristatyti kuo daugiau perspektyvių naujovių.

VIDEO: Geneva Motor Show: Hyundai i-flow by autocar.co.uk

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos