Jei jums pasirodė, kad koncepcijos interjeras yra pernelyg futuristinis ir atitolęs nuo realybės, „Hyundai“ atstovai skuba patikinti, jog toks ir buvo jų tikslas – sukurti vadinamąją kapsulę, kaip sėdynių, durų ir centrinės konsolės visumą. Įdomus sprendimas automobilio išorėje – vietoj šoninių veidrodėlių sumontuotos vaizdo kameros. Kol kas nėra aišku kur ir kaip yra perteikiamas jų fiksuojama informacija.
Korėjiečių dizainerių stilius pastebimas ne tik „ix-Metro“ viduje, bet ir išorėje. Pasirodo, jog koncepcijos kūrimą įtakojo JAV kosmoso programa ir gamintojas siekė sukurti modelį, panašų į kosminį laivą. Na, šiuo atveju, kosminį laivelį.
Atrodytų, jog tai dar vienas, itin ekonomiškas, ekologiškas ir tikriausiai ganėtinai nuobodus modelis, tačiau taip nėra, nes jo turima galia turėtų nustebinti daugelį. „Hyundai ix-Metro“ turi 1 l darbinio tūrio, GDI tipo variklį su turbina. 123 AG galią išvystantis motoras, komplektuojamas su 6 greičių, dviejų sankabų pavarų dėže. Automobiliukas sveria 950 kg ir vidutiniškai sunaudoja 3,3 l/100 km kuro. Išmetamų CO2 dujų kiekis siekia 80 g/km.
Kol kas neskelbiama informacija ar „Hyundai ix-Metro“ koncepcija virs serijiniu modeliu.
2009 09 16
„Hyundai ix-Metro“ koncepcija – miesto gyventoja
Šių metų rugsėjo 15 d. prasidėjusioje Frankfurto (Vokietija) automobilių parodoje pristatyta „Hyundai ix-Metro“ koncepcija. Į lyderių gretas automobilių rinkoje besitaikantis gamintojas pozicionuoja šį modelį kaip transporto priemonę, pritaikyta judrioms miestų gatvėms.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą