Sedanas, savo kėbulo formomis, panašus į ketverių durų kupė, tokius kaip „Volkswagen Passat CC“ ar „Mercedes-Benz CLS“. Viduje – aukštos kokybės apdaila ir naujausios technologijos. Jei ne gamintojo ženklas ant vairo, saloną būtų galima nesunkiai supainioti su „Infiniti“ ar „Lexus“. Panašu, jog korėjiečiai į priekį juda septynmyliais žingsniais.
Kol kas pateikiama informacija yra apie Korėjos rinkai skirtą „Sonata“ modelį, tačiau tikimasi, kad likusioms šalims skirta versija turėtų pakisti nežymiai. 2 l darbinio tūrio, „Theta II MPi“ variklis išvysto 165 AG galią ir 202 Nm sukimo momentą. Pastarasis motoras vidutiniškai sunaudos 7,8 l/100 km kuro. 2010 m. sausį planuojama pasiūlyti ir 2,4 l „Theta II GDI“ variantą, standartiškai komplektuojamą JAV rinkai skirtuose modeliuose. Visi varikliai bus sujungti su nauja, 6 greičių automatine pavarų dėže.
Primename, jog šių metų rugpjūčio mėn. pranešta, kad „Hyundai-Kia“ taikosi į automobilių gamintojų lyderių gretas. Jei korėjiečiai ir toliau kurs tokius įdomius modelius, sėkmė neturėtų nusisukti.
2009 09 17
„Hyundai Sonata“ naujoji karta sulaukė premjeros
Po ilgai trukusių užuominų, spėliojimų ir net nutekėjusių pirmųjų nuotraukų, pagaliau pristatytas naujasis „Hyundai Sonata“. Dramatiškai pakitęs modelis turėtų sulaukti daugybės atsiliepimų, tačiau tik laikas parodys ar jis taps publikos numylėtiniu.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą