Anot oficialios BMW atstovės „Krasta Auto“ vadovės Astos Bagdonavičienės, naujasis BMW 740d ne tik suteiks įvairovės prabangių sedanų klasėje, bet tai bus ir dar vienas žingsnis į priekį, kuris 2010 m. dar geriau įtvirtins BMW septintukų pozicijas prabangių sedanų klasėje, teigiama išplatintame pranešime spaudai.
BMW 740d modelis pirmasis turės naujai sukurtą 6 cilindrų dyzelinį variklį su „Twin Power Turbo“ technologija. Naujasis BMW 740d galės išvystyti maksimalią 225kw/306 AG ir pasiekti didžiausią 600 N-m sukimo momentą prie 1500 aps./min ir išlaikyti jį iki 2500 aps./min. BMW 740d taip pat galės pasigirti aliuminio varikliu padidinančiu BMW „TwinPower Turbo“ galią bei „common-rail“ tiesioginio įpurškimo su pjezo purkštukais sistema, sudarančia net iki 2000 bar. slėgį.
Gamintojų teigimu, galios valdymo sistema veikia pagal kintamąjį „Twin Turbo“ principą ir yra sudaryta iš dviejų skirtingo dydžių turbinų puikiai suderintų tarpusavyje ir dėl to galinčių veikti tiek po vieną, tiek kartu priklausomai nuo vairuotojo siekiamo galingumo. Aukšto slėgio degalų įpurškimas užtikrina ypač tikslų degalų dozavimą ir optimizuoja tiek automobilio galingumą, tiek išmetamųjų dujų kiekį.
Vidutinės BMW 740d degalų sąnaudos sieks 6,9 l/100 km, o CO2 kiekis - 181 g/km. Anot A. Bagdonavičienės, šie rodikliai yra itin maži šiuolaikinėje prabangių sedanų rinkoje. Akivaizdu, kad naujasis septintukas geriausiai įrodo, jog prabangos klasės BMW sedanas turėdamas stebėtinai galingą agregatą, gali būti toks ekonomiškas ir draugiškas aplinkai.
Naujasis prabangos klasės sedanas 100 km/val greitį pasieks per 6,3 sekundės, o pasiekus 250 km/val ribą automatiškai suveiks saugumą užtikrinantis elektroninis greičio apribojamas.
„Krasta Auto“ vadovės A. Bagdonavičienės teigimu, rudenį Lietuvoje pasirodysiančio naujoko kaina sieks 299 tūkst. litų.