„Esu įsitikinęs, kad vieno žinomiausių pasaulyje žurnalų pasirodymas sukels didžiulį susidomėjimą tarp išskirtinio skonio skaitytojų. Mūsų tikslas – tapti populiariausiu žurnalu tarp vyrų Baltijos šalyse“, – sakė „SC Baltic Media“ valdybos pirmininkas Saulius Garbaravičius.
Beveik 40 kalbų leidžiamas „Top Gear“ – drąsių įžvalgų, subtilaus humoro, aktualių straipsnių, puikių fotografijų žurnalas, skirtas aistrą automobiliams jaučiantiems vyrams ir vis daugiau susidomėjimo sulaukiantis tarp moterų. Kiekviename žurnalo numeryje skaitytojai ras britiškojo „Top Gear“ medžiagų ir unikalaus kiekvienai šaliai savito turinio.
Pasak S.Garbaravičiaus, vykdant tarptautinę plėtros strategiją stengiamasi bendradarbiauti su solidžiais partneriais. Toliau bus plėtojamas bendradarbiavimas su „BBC Worldwide“, tęsiamas sėkmingas bendradarbiavimas su „The Economist“ grupe bei garsia Prancūzijos leidybos kompanija „Edition Jalou“. Tai leidžia Baltijos rinkai pristatyti garsiausius pasaulyje žiniasklaidos produktus.