Kompanijos atstovai jau anksčiau atskleidė, kad Q30 gali būti naujos nišos pradininku. Mat, jis yra kiek didesnis už „Audi A3“, tačiau mažesnis už Q3. Gamintojo teigimu, prototipe suderintas dinamiškas, kupė tipo automobiliams būdingas dizainas, hečbekuose aptinkamas erdvumas ir sąlyginai aukšta važiuoklė.
Neatskleidžiama, ant kokios tiksliai platformos sukonstruotas šis konceptas, tačiau „Autocar“ teigimu, „Infiniti“ galėjo pasirinkti „Mercedes-Benz“ MFA pagrindą, kurį naudoja A bei B klasės modeliams.
Teigiama, jog serijiniai „Infiniti Q30“ bus surenkami Didžiojoje Britanijoje „Nissan Sunderland“ gamykloje. Tam bus skirtas 2,3 tūkst. kvadratinių metrų plotas, o pagal planus bendrovė norėtų pagaminti per 50 tūkst. tokių automobilių kasmet.
Visgi, tokios ambicijos gali skambėti kiek optimistiškai – mat, per pirmuosius septynerius šių metų mėnesius „Infiniti“ visame pasaulyje pardavė tik 66 tūkst. automobilių.
Gamintojas tiki, kad Q30 privilios daugiau jaunesnių vairuotojų, o tai, pasak atstovų, smarkiai padidintų kompanijos pardavimų statistiką.
Koncepcinį „Infiniti Q30“ iš arčiau bus galima apžiūrėti rugsėjį vyksiančioje Frankfurto automobilių parodoje.