Bet vos ši nuotrauka pasklido internetuose, automobilių rinkos ekspertais save laikantys komentatoriai garsiai suabejojo – ar tai gali būti tikras automobilis, ar tai viso labo geras darbas su „Photoshop“? Pasižiūrėkime į faktus.
Labai jau sudėtingų ir sunkiai pagaminamų elementų ant (ne)tikros „Octavia RS“ nematyti. Gal ji keliais centimetrais žemesnė už paprastus dyzelinius ir benzininius modelius… Tai suprantama. Bet didesni skirtumai slypi smulkmenose.
Visų pirma, į akis krenta tamsinti priekiniai žibintai. Sutikite, suteikia labai reikalingo agresyvumo. Kaip ir juodi matiniai ratlankiai, kurie, prieš kelis metus prasiskynę į populiarumo viršūnę „tiuningo“ pasaulyje, po truputį tampa mėgiami ir gamintojų. Priekinis „Octavia RS“ buferis tapo kiek „alkanesnis“, gebantis suryti daugiau oro, kurio reikia aušinti – spėjame – 2,0 litro varikliui iš septintos kartos „Volkswagen Golf GTI“.
Na, ir pabaigai, ant automobilio bagažinės dangčio uždėtas suoliukas, kuris vadinamas galiniu spoileriu. Turėtų suteikti automobiliui stabilumo. Puiku. Taigi, ar tai tikras automobilis? Mūsų galva – tikrai taip.