Štai antradienį RUF pristatė kiek atnaujintą savo kūrinio CTR versiją. Vienas greičiausių pasaulio automobilių tapo dar geresnis ir greitesnis. Konstruktoriai atliko pakeitimus, kurie, pasak jų, „suteikia didesnį stabilumą važiuojant dideliais greičiais“. Taigi...
3,8 litro eilėje išdėstytų šešių cilindrų variklio galia padidinta nuo 690 iki 740 AG prie 7100 aps/min. Pačiame automobilio centre sumontuoto variklio galia per šešių pavarų sekvencinę dėžę perduodama galiniams ratams.
Jokiu būdu 3,8 tūrio atmosferinis variklis tiek galios nepasiektų. Šiame RUF modelyje galią sukelia dvi turbinos, kiekviena su atskiru „intercooler'iu“. Šie radiatoriai sumontuoti prie pat 20 colių galinių ratlankių. Priekyje montuojami kiek mažesni, 19 colių.
Sveria ši mažina vos 1400 kg. Iki 100 km/h įsibėgėja per 3,2 sek, iki 200 – per 9,6 sek. Ir greitėjimas tuom nesibaigia. Baigiasi tik prie 377 km/h. Toks šio RUF CTR maksimalus greitis.
Šiuo automobiliu galima važinėti ir bendro naudojimo keliais, ir lenktynių trasose. Jame sumontuotas saugos rėmas, o visa laikančioji konstrukcija sukonstruota iš vamzdžių. Viskas padengta galvanizuoto plieno kėbulu.
Interjero gamintojai nesiūlo. Archaiško mėgėjams siūloma tik kėdė su vairu, o prabangos ieškantiems – alkantara ir kitais prabangiais elementais puoštas prabangus salonas.
Ir pabaigai. Kaina. 750 tūkstančiai litų.