„Audi Urban Concept“
Tai – dar vienas ateities elektromobilis. Mažai kas tikėjosi, kad toks modelis gali būti gaminamas, tačiau prieš porą mėnesių „Volkswagen“ paskelbus apie galima XL1 gamybą, „Audi“ tuojau atšovė gaminsiantys ir „Urban Concept“. Labai ribotu, vos 999 vienetų tiražu.
Variklis | Elektrinis, 20 AG ir 47 Nm |
0-100 km/val. | 6 sek. |
Maks. greitis | 100 km/val. |
Baterija | Maks. nuvažiuojamas atstumas – 73 km |
Realu tikėtis gaminamo? | Taip |
Daugiau informacijos | „Audi Urban Concept“ – „kosminis“ modelis; „Audi“ pradės serijinę „Urban Concept“ gamybą |
Algirdo Venskaus/waska.lt nuotr./„Audi Urban Concept“ |
„Bertone Jaguar B99“
„Bertone“ – Italijos kompanija, kurianti automobilių dizainą, neretai patobulinanti įvairių gamintojų modelius. Šis modelis buvo sukurtas paminėti 99-ąjį „Bertone“ gimtadienį.
Ilgis | 4500 mm |
Plotis | 1950 mm |
Aukštis | 1350 mm |
Variklis | Hibridinis |
Realu tikėtis gaminamo? | Ne |
Daugiau informacijos | Naujas „Bertone“ darbas – mažasis „Jaguar B99“ konceptas |
„Bertone“ nuotr. /„Bertone Jaguar B99“ koncepcinis modelis |
BMW i
BMW praėjusių metų pradžioje užpatentavo „BMW i“ prekinį ženklą – taip nuo šiol bus vadinami visi kompanijos hibridai ir elektromobiliai. Pirmieji – i3 ir i8, debiutuosiantys jau po poros metų.
Tiesa, jau 2009-ųjų metų Frankfurto automobilių parodoje BMW parodė koncepcinį elektromobilį „Vision Efficient Dynamics“, kurio pagrindu pagaminti ir šie du modeliai, tačiau pats BMW i vardas buvo pristatytas tik 2011-ųjų vasarį.
BMW i3
Kėbulo tipas | Mažas vienatūris |
Variklis | Elektrinis, 125 AG ir 250 Nm |
0-100 km/val. | 7,9 sek. |
Maks. greitis | 150 km/val. |
Baterija | Įkraunama per 6 val., maks. nuvažiuojamas atstumas – 225 km |
Realu tikėtis gaminamo? | Taip |
Daugiau informacijos | BMW i: naujas pavadinimas, naujos technologijos; BMW i – elektrinių automobilių ateitis? |
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„BMW i3“ |
BMW i8
Kėbulo tipas | Kupė |
Variklis | Benzininis (213 AG, 300 Nm) ir elektrinis (125 AG, 250 Nm) |
0-100 km/val. | 4,6 sek. |
Maks. greitis | 250 km/val. |
CO2 emisija | 66 g/km |
Degalų sąnaudos | 2,7 l/100 km |
Realu tikėtis gaminamo? | Taip |
Daugiau informacijos: | BMW i: naujas pavadinimas, naujos technologijos; BMW i – elektrinių automobilių ateitis? |
AFP/„Scanpix“ nuotr./„BMW i8“ |
„Citroen Metropolis DS9“
Pirmąkart parodytas 2010-aisiais Kinijoje, praėjusiais metais šis modelis buvo tampomas po visas didesnes parodas, kuriose dalyvavo „Citroen“.
Ilgis | 5300 mm |
Plotis | 2000 mm |
Aukštis | 1400 mm |
Realu tikėtis gaminamo? | Teoriškai |
Daugiau informacijos | Naujų automobilių premjeros artėjančioje Šanchajaus parodoje |
Gamintojo nuotr./„Citroen DS9“ koncepcinis modelis |
„Citroen Tubik“
Ketvirtąjį praėjusio amžiaus dešimtmetį menantis modelis (tuomet buvo pardavinėjamas „Citroen“ furgonas „Tub“) greičiausiai nebus gaminamas, tačiau turi begalę technologijų, kurios bus pritaikytos kituose prancūzų modeliuose.
Ilgis | 4800 mm |
Plotis | 2080 mm |
Aukštis | 2050 mm |
Kėbulas | Furgonas |
Variklis | „Hybrid4“ technologijos hibridinis |
Realu sulaukti gaminamo? | Ne |
Daugiau informacijos | „Citroen Tubik Concept“ – naujoviškas koncepcinis autobusiukas su giliomis šaknimis; Kas tu, „Citroen Tubik“? |
Algirdo Venskaus/waska.lt nuotr./„Citroen Tubik“ |
„Honda EV-STER“
Pastaruoju metu „Honda“ deklaruoja grįžtanti į jaudinančių ir adrenaliną sukeliančių automobilių gamintojo rolę. Kiek tai tiesa, pasakyti sunku – dar visai neseniai sportiškiausias „Honda“ modelis būvo „Civic Type-R“, tačiau ir jo japonai jau nebegamina. Žinant ankstesnę kompanijos istoriją (NSX, S2000, „Integra“), tai apgailėtina. EV-STER, kaip teigiama įvairiuose šaltiniuose, gali tapti naujojo NSX pagrindu.
Ilgis | 3570 mm |
Plotis | 1500 mm |
Aukštis | 1100 mm |
Variklis | Hibridinis |
Realu tikėtis gaminamo? | Ne |
Daugiau informacijos: | „Honda EV-STER“ hibridas – konceptas, pretenduojantis į NSX rolę? |
Gamintojo nuotr./„Honda EV-STER“ konceptas |
KIA GT
Pamenate laikus, kai šis Pietų Korėjos koncernas buvo žinomas, kaip pigių bei kokybe nepasižyminčių modelių gamintojas? Tie laikai jau praeityje – dabar KIA reputacija juda gera linkme. GT po keleto metų gali pavirsti puikiu sportišku automobiliu.
Kėbulas | Kupė |
Variklis | 3,3 V6, 389 Nm |
Realu tikėtis gaminamo? | Teoriškai |
Daugiau informacijos | „KIA GT Concept“: beveik 400 AG į galinius ratus!; KIA GT gerina žmonių nuomonę apie šį gamintoją |
Algirdo Venskaus/waska.lt nuotr./„KIA GT Concept“ |
„Nissan Esflow“
Pirmą kartą pasirodęs Ženevos automobilių parodoje Šveicarijoje 2011-ųjų kovo mėnesį, „Nissan ESFLOW“ antrąkart viešai pasirodė Tokijo parodoje. Tai – elektromobilis, rodantis aiškią gamintojo dizaino ir technologijų kryptį.
Kėbulas | Kupė |
Variklis | Du elektriniai (iš „Nisssan LEAF“) |
0-100 km/val. | Apie 5 sek. |
Realu tikėtis gaminamo? | Ne |
Daugiau informacijos | Antrasis viešas „Nissan ESFLOW“ pasirodymas |
Gamintojo nuotr./„Nissan ESFLOW“ elektromobilis |
„Renault Captur“
Sportiškas ir grakštus miesto visureigis sukurtas taip, kad sužadintų žmonių, tyrinėjančių pasaulį, vaizduotę. Tai modelis, rodantis kuria kryptimi žengia prancūzai, kursiantys būsimus „Renault“ modelius. Automobilio „Energy dCi 160“ dvi turbinas turintis variklis, anot gamintojo, leidžia suderinti smagų vairavimą, geras automobilio charakteristikas ir žemą CO2 emisiją bei puikią kuro ekonomiją.
Kėbulas | Krosoveris |
Variklis | 1,6 l dyzelinis, 160 AG, 380 Nm |
Realu tikėtis gaminamo? | Ne |
Daugiau informacijos | „Renault Captur“ – naujas dizaino posūkis prancūzų automobiliuose |
AFP/„Scanpix“ nuotr./„Renault Captur“ |
„SAAB Phoenix“
Naujasis „PhoeniX“ modelis pristato naują kompanijos dizaino kryptį, pavadintą „Aeromotional“. Kaip sufleruoja pavadinimas, ji apjungia emocijas ir aviacinę temą automobilių dizaine. Tačiau kad ir kaip tai būtų gražu, SAAB kompanija neseniai paskelbė bankrotą – visi gražūs pavasario bei vasaros planai bus ilgam padėti į stalčius arba netrukus šias idėjas perims kinai.
Kėbulas | Kupė |
Variklis | 1,6 l |
Transmisija | XWD (visi varomi ratai) |
Realu sulaukti gaminamo? | Ne |
Daugiau informacijos | SAAB sugrįžimas su „PhoeniX“ koncepcija |
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„Saab PhoeniX“ koncepcinis automobilis |
„Volkswagen Bulli“
Dar 2001 metais VW parodė „Microbus“ konceptą, panašų į legendinius mikroautobusus „Type 2“, gamintus prieš kelias dešimtis metų, tačiau pasikeitus kompanijos „Microbus“ vadovybei jis taip ir neišvydo dienos šviesos. Šis turėtų išvysti konvejerį.
Kėbulas | Furgonas |
Variklis | Elektrinis, 113 AG |
Baterija | Maks. nuvažiuojamas atstumas 298 km |
Realu sulaukti gaminamo? | Teoriškai |
Daugiau informacijos | „Volkswagen Bulli“ – koncepcinis vienatūris mikroautobuso kėbulu |
Gamintojo nuotr./„Volkswagen Bulli“ |
„Volvo Concept You“
Rodos, švedai nusprendė tvirtu žingsniu žengti į didelių sedanų rinką. Arba jie tiesiog norėjo pademonstruoti kokius „kietus“ koncepcinius automobilius moka padaryti...
Kėbulas | Sedanas |
Variklis | Nežinomas |
Kas nors dar žinoma? | Ne |
Realu sulaukti gaminamo? | Ne |
Daugiau informacijos | „Volvo Concept You“ yra sukurtas jums |
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„Volvo Concept You“ |