Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 08 01

„J.D. Power“ apklausoje dominuoja Europos automobilių gamintojai

Naujų automobilių savininkų apklausas atliekantis „J.D. Power“ paskelbė naują sąrašą automobilių, kuriais labiausiai patenkinti vairuotojai. Apklausoje dominuoja Europos automobilių gamintojai.
„Porsche“ klubo sezono atidarymo savaitgalis Nidoje
„Porsche“ klubo sezono atidarymo savaitgalis Nidoje / Algirdo Venskaus/waska.lt nuotr.

Šių metų apklausoje, kuri buvo atlikta Jungtinėse Amerikos Valstijose, pirmąją vietą užėmė „Porsche“. Šis gamintojas surinko 887 taškus iš 1000 galimų. Antroje vietoje liko „Jaguar“, o trečioje BMW. Atitinkamai, šie gamintojai surinko 877 ir 859 taškus. Pirmame dešimtuke, pirmas šešias vietas užima Europos automobilių gamintojai. Tuo tarpu japoniški ir amerikietiški automobiliai turi tenkintis antrąja dešimtuko puse.

Kaip vyksta „J.D. Power“ rengiama apklausa? Vairuotojai savo automobilius turi įvertinti aštuoniose kategorijose, viso - 80 įvairių automobilio komponentų. Įvertinti reikia automobilio technines charakteristikas (galia, įsibėgėjimas), komfortą, prietaisų išdėstymą, dizainą, sėdynes, automobilio stabdžius ir valdymo savybes, salono ventiliaciją (šildymas, šaldymas) bei garso sistemą.

Ši apklausa parodė ir dar kai ką įdomaus. Pasirodo šiemet 27 procentai naujus automobilius nusprendusių įsigyti amerikiečių rinkosi mažesnius nei anksčiau turėtus automobilius. Tuo tarpu 60 procentų liko ištikimi tokio pat dydžio automobiliui ir tik 13 procentų pirko didesnius nei anksčiau turėtus automobilius.

Šioje apklausoje dalyvavo daugiau nei 74 tūkst. vairuotojų, kurie šiemet pirko naują automobilį. Viena sąlyga – automobilis turėjo būti įsigytas tarp vasario ir gegužės, o vertinamu automobiliu naujasis savininkas turėjo važinėti bent 90 dienų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos