Naujasis dyzelinis variklis bus pats ekologiškiausas ir ekonomiškiausias pasirinkimas XF pirkėjams. Keturių cilindrų 2,2 litro darbinio tūrio motoras turės „Common-rail“ degalų įpurškimo sistemą. Spėjama, kad jis pasieks apie 190 AG ir 450 Nm sukimo momentą. Tikrai pakankamai galios šiam vidutinės klasės sedanui.
Būdamas pakankamai galingas, jis šimtui kilometrų suvartos vidutiniškai 4,6 litrus kuro „ant popieriaus“. Prieš savaitę vykusio ekonominio ralio Vilnius–Talinas–Vinius metu Dominykas Butvilas su galingesniu V6 turbodyzeliniu varikliu varomu XF sugebėjo užfiksuoti 5,6 litro vidutines kuro sąnaudas. Taigi, iš naujojo 2,2 l variklio galime tikėtis kažko panašaus.
Bus montuojama ir start/stop sistema, o variklio viduje visa eilė modernių technologijų – mažos trinties metalai, modernūs nano-purkštukai, lengvas velenas ir pan.
Jis lėtas tikrai nebus – iki 100 km per 8,5 sek. Spėjama, kad vienintelis greičių dėžės pasirinkimas bus ZF aštuonių pavarų automatas. Daug gero girdėjome apie šią dėžę, nors išbandyti ir neteko. Pasitikėsime kitų žurnalistų bandymais.
Taip pat norėjome kažką pasakyti apie naują priekinės dalies dizainą, tačiau nieko neįžiūrime paparacų užfiksuotose nuotraukose. Turbūt „Jaguar“ šio modelio priekį padarys panašesnį į XJ – priekiniai žibintai susiaurės (gal tai sėkmės formulė Kinijos rinkoje), o radiatoriaus grotelės pastabmės. Bus ir daugiau chromo. O chromas mums patinka.