Šiuo metu „Jaguar“ vadovai pasidalinę į dvi stovyklas. Vieni nori išlaikyti sportišką ir agresyvią XJ išvaizdą, kiti nori, kad nuo 2016-ųjų, kuomet bus pristatyta šio modelio pamaina, jis labiau priartėtų prie kitų šios klasės konkurentų. Ar tam yra pagrindo? Pardavimai Jungtinėse Amerikos Valstijose rodo, kad taip. Ten „Jaguar XJ“ nuperkama perpus mažiau, nei pagrindinių konkurentų, „Mercedes-Benz S“ ar BMW 7.
Nepaisant to, kad „Jaguar XJ“ pasižymi puikiomis valdymo savybėmis, išskirtiniu dizainu ir aliumininiu kėbulu, tačiau šio automobilio pardavimai pasaulinėje rinkoje nėra tokie geri, kokių tikėjosi gamintojas. Būtent tai ir verčia galvoti apie kitokią strategiją. Panašu, kad vadovai norėtų labiau priartėti prie vokiškų konkurentų, kurie šiuo metu tiesiog valdo prabangių automobilių rinką.
Ar tai teisingas žingsnis? Ar tikrai verta supanašėti su konkurentais? Į šiuos klausimus bus atsakyta, kuomet „Jaguar“ pristatys naują modelį 2016-iais.