Mašinoje - vien tik iš aliuminio pagamintas 4,2 l V8 variklis su kompresoriumi, išvystantis 420 AJ galią bei pasiekiantis 560 Nm sukimo momentą. Sumontuota šešių laipsnių automatinė pavarų dėžė, o pavaros, gamintojo teigimu, per kelias milisekundes perjungiamos naudojantis svirtelėmis už vairo.
Automobiliu iki 100 km/h greičio pavyks įsibėgėti per 5,2 s. Palyginti su įprastu XKR, šiuo bus galima pasiekti ne 250 km/h, o 280 km/h greitį. Tokiu būdu „Jaguar XKR-S" taps greičiausiuoju šios markės modeliu nuo XJ-220 laikų.
Ruošiant šį automobilį, pagerinta pirmtako aerodinamika bei kitaip suderinta važiuoklė. Specialiai šiam modeliui, padedant „Alcon" specialistams, sukurta didelio pajėgumo stabdžių sistema. Vis dėlto, ruošiant šį „Jaguar" gamintojas nepersistengė - pokyčiai subtilūs ir neiššaukiantys, kaip ir pridera britams.
„Jaguar XKR-S" bus parduodamas tik Europoje, o iš viso bus pagaminta tik 200 šių automobilių, įskaitant modelius tiek su vairu dešinėje, tiek ir tuos, kuriuose vairas sumontuotas kairėje pusėje.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą