Kaip ir priklauso tikram „Subaru“, jo visus keturis ratus suka 2,5 l darbinio tūrio opozicinis variklis. Tiesa, ne kaip STI sedanas, neseniai pasirodęs Lietuvoje, „Forester“ bus montuojama penkių pavarų automatinė pavarų dėžė.
Nuo paprasto „Forester“ šis skirsis dar ir 15 mm žemesne važiuokle, 17 colių unikaliais ratlankiais ir daugybe logotipų. Tiesa, patobulinimų sulaukė ir nematomi dalykai – pakabos geometrija, stabžiai, amortizatoriai ir dar daug už važiavimo kokybę atsakingų mazgų.
Gamintojo nuotr./„Subaru Forester STI“ skirtas tik Japonijai |
Viduje – sportinės sėdynės, puoštos oda ir „Alcantara“, sportinis vairas ir sportiškesnis prietaisų skydas.
Labai abejojame, ar ši „Forester“ modifikacija bus parduodama kažkur, išskyrus Japoniją. O ir Tekančios Saulės šalyje bus pagaminta vos 300 tokių automobilių.