Kiekvienas jutiklis matuoja slėgį savarankiškai, nusiųsdamas informaciją į prie sistemos prijungtą nešiojamą kompiuterį. Kompiuteris renka duomenis iš viso masyvo ir atvaizduoja juos viename paveikslėlyje. Kaip teigia sėdynės kūrėjai, pastaroji sistema veikia su labai dideliu tikslumu: 98 proc. atvejų teisingai identifikuoja (arba ne) vairuotoją.
Savo ruožtu japonų leidinys „Nikkei“ praneša, kad projekto autoriai šiuo momentu nusitaikė į automobilių gamintojus, planuodami komercializuoti savo technologiją. Per artimiausius dvejus – trejus metus šios apsaugos sistemos pasirodys serijiniuose automobiliuose.
Tokiu būdu atsirado dar vienas originalus žmogaus identifikacijos būdas. Anksčiau mus pažindavo iš pirštų atspaudų, akies tinklainės, pagal venų konfigūraciją delnuose, o dabar teks patogiau per sensorius „prabraukti“ ir savo „minkštąją“.