Perdaryto automobilio priekyje dominuoja agresyvūs žibintai bei į septynerias dalis padalintos priekinės grotelės. Gale sumontuotas naujas buferis, nauji žibintai, kurie pastabesniems skaitytojams gali priminti kai kurių „Audi“ modelių galines lempas.
Gamintojo nuotr./„Jeep Grand Cherokee“ |
Viduje bus montuojami lietimui jautrūs 5 arba 8,4 colių skersmens (priklausomai nuo pirkėjo poreikių) ekranai, kuriais bus galima valdyti visas pramogines sistemas. „Grand Cherokee“ įgavo ir naują vairą, pavarų perjungimo svirtį (kaip teigiama, pasiskolintą iš „Chrysler 300“, tačiau primenančią naudojamą A8 sedanuose) – visas salonas tapo šiek tiek gražesnis.
Gamintojo nuotr./„Jeep Grand Cherokee“ |
Po automobilio kėbulu bus montuojamos naujos 8 laipsnių automatinės transmisijos, valdomos už vairo esančiomis pavarų perjungimo mentelėmis, tuo tarpu JAV rinkai buvo pristatytas naujas 3,0 litrų V6 turbodyzelinis agregatas, kurio vidutinės sąnaudos sieks 7,8 l/100 km. Reikia tikėtis, kad gamintojas nepamiršo patobulinti ir „Grand Cherokee“ valdymo savybių – prieš gerą pusmetį šis visureigis neišlaikė „briedžio testo“.
Gamintojo nuotr./„Jeep Grand Cherokee“ |
Kaip manote, ar su šiuo visureigiu „Jeep“ pajėgs varžytis su europiečiais? Konkurencingoje prabangių visureigių klasėje pasirinkimas neapsiriboja vien ties „Audi Q7“ ar BMW X5. Čia yra ir„Mercedes-Benz ML“, „Volkswagen Touareg“, „Volvo XC90“, „Range Rover“ bei „Porsche Cayenne“. Galbūt amerikiečių pasiūlymas privers tokios klasės visureigių pirkėjus pažvelgti ir į „Jeep“?
Gamintojo nuotr./„Jeep Grand Cherokee“ |