2011 04 19

Jo ekscelencija, „Volvo Concept Universe“!

„Volvo“ vadovai mato tą patį ką ir mes – Kinijos rinka yra begalinė, o galimybės dar toli gražu neišsemtos. Švedams jau šiandien ten puikiai sekasi, bet vieno dalyko trūksta. Didelio, prabangaus gamos flagmano. Į šią vietą taikosi „Volvo Concept Universe“.
„Volvo Concept Universe“ - užuomina į kompanijos flagmaną
„Volvo Concept Universe“ – užuomina į kompanijos flagmaną. / Gamintojo nuotr.
Temos: 1 „Volvo“

Šioje koncepcijoje „Volvo“ dizaineriai sutalpino tai, ko pirkėjai tikisi – tikro skandinaviško dizaino, modernaus ir prabangaus automobilio. Jie žada visus klientų lūkesčius pateisinti su kaupu.

Tiesa sakant, mes iš „Volvo“ nieko panašaus nelaukėme. Pažiūrėkite į šį automobilį – jis nepanašus į nieką. Tai visiškai šviežias oro gūsis automobilių pasaulyje.

„Mes norime parodyti, ko žmonės gali tikėtis iš mūsų didžiausio automobilio, gamos flagmano“, – pristatydamas šį koncepcinį automobilį sako „Volvo“ kompanijos generalinis direktorius Stafanas Jacoby.

Didžiojo „Universe“ modelio stogo linija primena kupė, o kampuotos formos – tai tarytum iliuzija į aštuoniasdešimtųjų „Volvo“ dėžutes. Nors tai tik koncepcija, „Volvo“ atvirai kalba, kad tai ne šiaip dizaino pratybos. Šios linijos anksčiau ar vėliau atsiguls ant gamybai parengto didelio sedano.

„Mes didžiausią savo automobilį kursime vadovaudamiesi geriausiomis skandinaviško dizaino taisyklėmis. Jo su niekuo nesupainiosite. Jis atrodys greitas, galingas ir technologiškai modernus“, – priduria kompanijos vadovas.

VIDEO: Volvo Concept Universe Launch Video

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos