2013 08 15

Jubiliejinio 500 tūkst. „Audi TT“ modelio proga – versija „Competition“

Lygiai prieš 16 metų kelių transporto žinovus ir sportinių automobilių entuziastus nustebino neįprastos koncepcijos sportinis automobilis „Audi TT“.
„Audi TTS Roadster“
„Audi TTS Roadster“ / („Audi“ nuotr.)

Šiomis dienomis nuo konvejerio nuriedėjo penki šimtai tūkstantasis kompaktiškas sportinis „Audi TT“. Siekdama pažymėti modelio jubiliejų, „Audi“ bendrovė parengė išskirtinę – jubiliejinę modifikaciją „TTS Competition“.  Gamyba prasidės spalio mėnesį. Iš viso bus pagaminta tik 500 „TTS competition“ egzempliorių.

Nuo spalio mėnesio pro gamyklos vartus pradėsiantys riedėti ribotos serijos modeliai bus dažomi išskirtinai geltona „Imola“ arba „Nimbus“ pilka spalvomis. Galinę dalį puoš įprastame „Audi TT“ nematytos formos aliuminio spalvos aerodinaminis sparnas. Uždengiamas rodsterio stogas bus juodas arba pilkas. Automobilį taip pat papuoš 19 colių penkių stipinų ratlankiai, „apauti” 225/35 dydžio padangomis.

Automobilio viduje vyraus pilka spalva. Pagrindinis salono akcentas – odos apdaila. Sėdynių apvalkalai ir salono apmušalai apsiūti masyviomis geltonumo siūlėmis. Odos įvaizdį papildys aliuminio spalvos dekoratyviniai intarpai bei emblemos. Durelių slenksčių apdailoje bus įspaustas modifikacijos išskirtinumą liudijantis užrašas „1 iš 500“.

Išskirtinių „TTS Competition“ elementų sąrašą užbaigia pakeistos formos vairas ir atbulinio automobilio statymo pagalbininkas. Visa kita techninė įranga ir puošybos elementai atitinka standartinę komplektaciją. Planuojama, kad išskirtinė modifikacija bus nedaug brangesnė už įprastą TTS modelį – „Competition“ paketas klientui papildomai kainuos tik 1900 eurų (6500 Lt).

Po variklio gaubtu sumontuotas 272 AG galią ir 350 Nm sukimo momentą išvystantis 2,0 l TFSI variklis. Trauką ratams perduoda 6 laipsnių automatizuota „S tronic“ pavarų dėžė. Modelis su kupė kėbulu nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 5,3 sek. (arba 5,5 sek. – su mechanine pavarų dėže). Vidutinės kupė degalų sąnaudos su mechanine pavarų dėže - 7,9 l benzino 100 km kelio.

Modelis su rodsterio kėbulu ir 6 laipsnių automatizuota „S tronic“ pavarų dėže nuo 0 iki 100 km/val įsibėgėja per 5,5 sek. (arba 5,7 sek. – su mechanine pavarų dėže). Vidutinės rodsterio degalų sąnaudos su mechanine pavarų dėže - taip pat 7,9 l benzino 100 km kelio.

Jeigu automobilyje sumontuota automatizuota „S tronic“ pavarų dėžė, tuomet vidutinės degalų sąnaudos, nepriklausomai nuo kėbulo tipo, šokteli iki 8,1 l benzino 100 km kelio.

Pageidaujantys didesnio pravažumo, gali užsisakyti  „Audi TTS Competition“ su „Quattro“ visų ratų pavara.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų