Vokietijoje įsikūrusių dirbtuvių meistrai nusprendė parodyti visą savo išmonę ir sukūrė šį taifūną. Daugiausiai valandų praleido sulindę į variklio skyrių. Ten esantį V8 motorą „padidino“ iki 715 AG ir 888 Nm. 4,4 litro varikliui tokius olimpines aukštumas žadančius skaičius padeda pasiekti pora turbinų. Specialistai pasirūpino ir nauja aušinimo, elektronine valdymo ir išmetimo sistemomis. Pastaroji, beje, gaminta iš titano... Pasiruoškite, metas skaičiams. Šis visureigis (tai visureigis, tiesa?) iki šimto iššaus per 4,2 sek ir įsibėgės iki 300 km/h.
Variklio kiekvienam praeiviui neparodysi, juo labiau nepapasakosi apie kosminius jo galios pasiekimus. Todėl inžinieriai sugalvojo ir naujus aerodinaminius kėbulo elementus. Nauji buferiai didesnėmis oro paėmimo angomis (rodos, koks mažas Fiatas pro jas tilptų), nauji slenksčiai, anglies pluošto galinis difuzorius ir stogas.
23 colių ratlankiai jam puikiai tinka, tiesa? Tik jie ne pigūs – drauge su „Michelin“ padangomis komplektas kainuoja apie 30 tūkst. Lt.
Kad jau prakalbome apie kainas, variklio „tiuningas“ įkainotas 50 tūkst., kėbulo darbai – 25 tūkst. Ar mes nesuklysime pasakę, kad šio automobilio tikslas – pademonstruoti storą šeimininko (-ės) piniginę?