Portalas tokią išvadą padarė išnagrinėjęs vartotojų vykdomų paieškų duomenis. Specialistai nustatė, jog 33 proc. „Saab“ automobilių ieškoję pirkėjai taip pat domėjosi ir BMW modeliais, o 31 proc. – „Audi“.
Švedų markę amerikiečiai linkę pakeisti ir „Volvo“ (29 proc.), „Volkswagen“ (27 proc.) bei „Toyota“ (27 proc.) produktais. Įdomu tai, kad toks ženklas kaip „Mercedes-Benz“ šiame sąraše atsidūrė tik aštuntoje vietoje (24 proc.), po „Nissan“ (26 proc.) ir „Honda“ (24 proc.).
„AutoTrader.com“ pastebėjo, kad pirmosios keturios „Saab“ alternatyvos yra europiniai prekių ženklai. Tai, portalo teigimu, rodo, jog švedų markės gerbėjai vertina europietiškų automobilių stilistiką ir jų vairavimo savybes.
2009 12 24
Ką dabar rinksis „Saab“ pirkėjai?
Amerikiečių automobilių skelbimų portalas „AutoTrader.com“ atliko tyrimą, kuriuo nustatė, jog mirštančios „Saab“ markės mašinas iki šiol norėję įsigyti pirkėjai, žlugus šiam ženklui, greičiausiai rinksis vokišką – BMW ir „Audi“ – techniką.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą