2010 09 13

Kaip „Ferrari 458 Italia“ taisė (nuotraukos)

Tokio skandalo „Ferrari“ istorijoje dar nebuvo. Sudegus daugiau nei 11 „458 Italia“ modelio automobilių, „Ferrari“ pripažino savo kaltę ir pakvietė likusius daugiau nei 1000 automobilių smulkių detalių keitimui.
Kaip „Ferrari 458 Italia“ taisė
Kaip „Ferrari 458 Italia“ taisė.

Visų pirma, kas sukėlė gaisrus. Pasak „Ferrari“, kalti paprasčiausi klijai. Bandydami sutaupyti svorio ir atpiginti gamybos kaštus italai galinius posparnius prie metalinės dalies klijavo specialiais klijais. Deja, šie klijai nuo didelės temperatūros išsilydydavo, o keliais atvejais nuo  išmetimo dujų ir užsidegdavo.

„Ferrari“ aptarnavimo centruose visų 1000 automobilių galiniai posparniai bus nuimti, o klijai nuvalyti. Nenorėdami dar kartą rizikuoti, italai šiuos posparnius prisuks varžtais.

Spėjame, kad „Ferrari“ kompaniją pavedė šių specialių klijų gamintojai. Juk automobilio kūrimo stadijoje jie buvo patikrinti ir italai nenustatė, kad jie dėl didelės temperatūros lydytųsi ar net užsidegtų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Aukščiausios klasės kavos aparatai: ar verta į juos investuoti?
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai