„vRS“ ženkliukai puošia geidžiamus bei greitus „Škoda“ modelius. Nuo kitų savo „šeimos“ automobilių jie išsiskiria agresyvesne išvaizda, papildomu galiniu spoileriu, didesniais ir gražesniais ratlankiais bei kitomis akį traukiančiomis detalėmis.
„Škoda“ nusprendė dalyvauti Bonevilio druskos lygumose organizuojamose greičio lenktynėse („Bonneville Speed Week“). Šis renginys vyks Amerikoje, Jutos valstijos šiaurės vakaruose, rugpjūčio 13-20 dienomis. Jau beveik šimtą metų į tą vietą kasmet suvažiuoja patys greičiausi pasaulio automobiliai, motociklai ir specialios reaktyviniais varikliais „pakinkytos“ mašinos.
Gamintojo nuotr./„Škoda Octavia vRS“ sieks greičio rekordo |
Kompanija neslepia savo ambicijų: jų tikslas – pasiekti didesnį nei 320 km/h greitį specialiu, „proginiu“ „Octavia“ modeliu, kuris simbolizuoja dešimtąjį „vRS“ ženkliuko gimtadienį. Verta paminėti, jog įprasto tokio hečbeko spidometro rodyklė nustoja kilti ties 240 km/h padala.
Automobilį lenktynėms ruošė britų inžinierių komanda. Gamyklinis „Škoda Octavia“ yra 80 mm žemesnis, o priekinis porėmis buvo pakeistas, kad tilptų žymiai didesnis tarpinis oro aušintuvas.
Po kapotu slepiasi modifikuotas 2,0 litrų, keturių cilindrų „TSI“ benzininis variklis. Į jo degimo kameras pripučiantis orą turbokompresorius buvo pakeistas į gerokai didesnį, pagamintą garsios „Garrett“ firmos. Naujasis agregatas, orą „pūsdamas“ 1,8–1,9 atmosferos slėgiu bei specialūs lenktynėse naudojami degalai leidžia varikliui pasiekti 592 AG. Savaime suprantama, jog automobilis buvo paruoštas pagal visą saugumo reglamentą, taigi viduje vietoje patogių sėdynių paliktas „lopšys“, suvirinti saugos lankai, gesinimo sistema ir netgi parašiutas, kad „Octavia“ greičiau sustotų.
Šis greičio varžyboms ruoštas „Škoda“ patenka į 2,0 litrų klasę, o vairuotojas turės parodyti, kokį greitį gali pasiekti jų automobilis, važiuodamas 14,48 km trasa.