4,89 metro ilgio, 2,01 m pločio bei 1,68 m aukščio „CrossBlue Coupe“ yra ilgesnis, platesnis bei žemesnis už „Volkswagen Touareg“. Iki 100 km/h jis įsibėgės per 5,9 sekundės, o maksimalus greitis sieks 235 km/h.
Pranešama, kad benzininis 3,0 litrų V6 variklis su turbokompresoriumi generuos 295 AG, tuo tarpu čia sumontuoti ir du elektros motorai, bendros galios kraitį papildantys dar 120 AG.
Gamintojo nuotr./„Volkswagen CrossBlue Coupe“ |
„Volkswagen“ tvirtina, kad 9 kWh baterijos leis elektriniu režimu įveikti 33 kilometrų atstumą bei išvystyti maksimalų 120 km/h greitį.
Hibridinę technologiją gamintojas pasirinko dėl ne tik dėl geresnių dinaminių savybių, bet ir dėl ekonomiškumo. Teigiama, kad be elektros motorų pagalbos koncepcinis „CrossBlue Coupe“ šimtui kilometrų reikalaus 6,9 litro degalų, tuo tarpu papildomi du elektra maitinami motorai sąnaudas sumažins daugiau nei dvigubai – iki 3,0 l/100 km. Taigi, užpildžius 80 litrų degalų baką būtų galima pasiekti degalinę, esančią už 1,4-2,6 tūkst. km, priklausomai nuo pasirinkto važiavimo režimo.
Gamintojo nuotr./„Volkswagen CrossBlue Coupe“ |
Gamintojas pabrėžia, kad automobilio salonas aprūpintas penkiomis patogiomis sėdynėmis, kurios aptrauktos „Nappa“ oda. Dizaino komandą tikrai turėtų pagirti už tokį darbą – salonas atrodo nenuobodžiai, nenuvalkiotai.
Be viduje įrengto 10,1 colių skersmens lietimui jautraus ekrano prietaisų skydelyje įprastus ciferblatus pakeičia 12,3 colių skersmens ekranas. Negana to, automobilyje sumontuoti ir du planšetiniai kompiuteriai „iPad“, kuriais naudotis galės gale sėdintys keleiviai. Tiesa, ne visi – vidurinysis liks nuskriaustas.