Elektra varomų transporto priemonių kampaniją „Renault“ pradėjo 2008 m., paskelbusi, jog žada pristatyti keturias visapusiškas transporto priemones. Pirmoji jų bus pradėta pardavinėti šį rudenį, o šiandien prekės ženklas praneša, kad pirminį sąrašą išplės nauja „Kangoo Z.E.“ versija. Tai reiškia, kad iki 2011 m. pabaigos „Renault“ turės ne vieną, o dvi elektra varomas transporto priemones mažų furgonų segmente. Tai leis verslo klientams rinktis tokią nulinės emisijos (Z.E. – „Zero Emission“ – liet. nulinė emisija) transporto priemonę, kuri geriausiai atitinka konkrečius jų poreikius.
„Kangoo Maxi Z.E.“ yra pailginta „Kangoo Z.E.“, praėjusiais metais pristatyto Hanoverio automobilių parodoje, Vokietijoje, versija. Naujojo automobilio tarpuratis buvo pailgintas beveik 40 cm, todėl bendras automobilio ilgis siekia 4,60 m. Klientai galės įsigyti dviejų arba penkių vietų universalų furgoną.
Pirmoji iš šių dviejų versijų iš esmės skirta transportavimui. Jos dvi priekinės sėdynės yra atskirtos nuo kroviniams skirtos erdvės pertvara, kurią galima pašalinti. Ši konfigūracija optimizuoja „Kangoo Maxi Z.E.“ krovumą ir yra beprecedentė mažų elektra varomų furgonų segmente:
- automobilio krovumas – iki 4,6 m3 (1,1 m3 daugiau nei „Kangoo Z.E.“).
- maksimalus krovinio ilgis iki 2,90 metro.
- „Kangoo Maxi Z.E.“ aukštis – tik 1,82 metro, tai leidžia furgoną statyti požeminėse automobilių stovėjimo aikštelėse.
- įranga ir charakteristikos – tokios pačios, kaip ir „Kangoo Maxi“ su vidaus degimo varikliu.
Keleivinėje „Kangoo Maxi Z.E.“ furgono versijoje įrengtos 60/40 santykiu sulankstomos galinės sėdynės, automobilyje telpa penki keleiviai. Šio modulinio furgono interjerą galima išdėstyti keturiais skirtingais būdais, priklausomai nuo keleivių skaičiaus. Galinės sėdynės gali būti įleidžiamos į grindis, taip sukuriant visiškai plokščią erdvę ir atlaisvinant beveik 3,4 m3 erdvės kroviniams.
„Kangoo Maxi Z.E.“ skirtas verslo klientams (automobilių parkų savininkams, prekybininkams, valdžios institucijoms ir t. t.), kurie rūpinasi aplinka ir ieško automobilio su didele krovumo erdve bei galimybe pervežti daugiau žmonių.
„Kangoo Maxi Z.E.“ bendras interjero ir eksterjero stilius yra toks pat, kaip ir vidaus degimo variklį turinčios versijos. Automobilio kėbulo spalvą galima rinktis iš devynių, be to pirkėjų pageidavimu ant transporto priemonės galima uždėti jų įmonės ženklą. Modelis bus gaminamas „Renault“ MCA gamykloje (Maubeuge Carrosserie Automobile) Prancūzijoje, naudojant tas pačias linijas, kuriose gaminami likusieji „Kangoo“ asortimento automobiliai – tai garantuos aukštą kokybę ir greitą gamybos pradžią.
Elektra varomą „Kangoo Maxi Z.E.“ galima atpažinti iš pirmo žvilgsnio dėl chromuotų „Z.E.“ ženkliukų automobilio gale ir kėbulo šonuose, taip pat dėl išmetamojo vamzdžio nebuvimo ir automobilio priekyje esančio skydelio, dengiančio įkrovimo jungtį.
Variklio dangtis slepia 44kW (60 AG) galios variklį, kuris yra varomas 22kWh ličio-jonų akumuliatoriumi, įtaisytu po automobiliu. Transporto priemonė su pilnai įkrautu akumuliatoriumi (6-8 val.) gali nuvažiuoti 170 km, tačiau šis atstumas gali skirtis, priklausomai nuo tokių veiksnių kaip kelio tipas, temperatūra, greitis ar vairavimo stilius.
Siekiant optimizuoti automobilio valdymą, prietaisų skydelyje buvo įrengtas naujas sprendimas, pavadintas MMI („Man Machine Interface“ – liet. žmogaus ir automobilio sąsaja), kuris rodo akumuliatoriaus įkrovimo lygį ir atstumą (kilometrais), kurį transporto priemonė dar gali nuvažiuoti. Automobilyje tai pat yra ekologiško vairavimo sistemos bei galimybė iš anksto sušildyti transporto priemonę, kol kraunamas akumuliatorius. „Renault“, siekdama toliau optimizuoti asortimentą, teiks daugiau susijusių paslaugų, skirtų patenkinti indvidualių pirkėjų („Connected Pack“ paslauga) ar automobilių parko valdytojų poreikius („Fleet Asset Management“ paslauga).
Be pasitenkinimo, gaunamo prisidedant prie nulinės emisijos mobilumo (nulinė CO2 ir kietųjų dalelių emisijos), „Kangoo Maxi Z.E.“ vairavimas yra patogus ir malonus. Dėl didžiausio sukimo momento (226Nm) startuojant bei jautrios akceleracijos net važiuojant nedideliu greičiu bei tylaus veikimo „Kangoo Maxi Z.E.“ suderina beprecedentes eksploatacines savybes ir komfortą.
„Renault“ visada teigė, kad elektra varomų transporto priemonių sėkmė priklauso nuo prieinamų automobilių buvimo rinkoje. Vartotojus vilioja ekologiškumo ir tikro ekonomiškumo derinys. Sukūrus „Kangoo Maxi Z.E.“, „Renault“ pasisekė suderinti maksimalų krovumą su nuline emisija ir maža kaina.
„Kangoo Maxi Z.E.“ Europoje bus pradėtas pardavinėti 2011 m. rudenį. Neatskaičius mokesčių dvivietės versijos kaina bus 21 200 eurų, o penkiaviečio furgono – 22 000 eurų. 5 000 eurų subsidijos teikiamos kai kuriose šalyse, tokiose kaip Prancūzija, sumažins šio furgono kainą iki atitinkamai 16 200 ir 17 000 eurų, t. y. tokios pat sumos, kiek kainuoja dyzeliu varoma „Kangoo Maxi“ versija.
„Renault“ atskiria transporto priemonės ir akumuliatoriaus nuosavybę, taip siekdama užtikrinti optimalią pastarojo talpą per visą automobilio naudojimo laikotarpį. Klientai pirkdami arba nuomodamiesi furgonus taip pat mėnesiui išsinuomos ir akumuliatorių, tai, neatskaičiuos mokesčių, kainuos nuo 72 eurų per mėnesį.
Išlaidos automobiliui, įskaitant akumuliatoriaus nuomą, elektrą, reikalingą jo įkrovimui (pilno įkrovimo vidutinė kaina – 1,5 euro) ir priežiūrą, bus panaši į automobilio su vidaus degimo varikliu, kai per metus nuvažiuojama mažiau negu 15 000 km. Automobiliai bus konkurencingi tik tada, kai per metus nuvažiuotas atstumas peržengs šią ribą.
Iki 2011 m. pabaigos verslo klientams bus pasiūlyta galimybė rinktis iš unikalaus „Kangoo“ furgonų asortimento, įgalinsiančio pasirinkti tokį sprendimą, kuris geriausiai atitinka jų poreikius. Visapusiškiausias ir įvairiausias mažų furgonų asortimentas rinkoje šiuo metu susideda iš septynių modelių, kurie pasižymi skirtingais ilgiais bei naudojamos energijos šaltiniais (benzinas, dyzelinas ar elektra), o tai leidžia „Renault Kangoo“ būti žingsniu priekyje savo konkurentų. Šis asortimentas prisidės prie „Renault“ pirmavimo lengvųjų komercinių automobilių rinkoje Europoje.