Pirmiausias eksponatas, kuris šiandien traukė akį „Mercedes–Benz“ spaudos konferencijoje – 1902–ųjų Mercedes Simplex. Revoliucinis šio legendinio sportiško automobilio ir jo tiesioginio pirmtako Mercedes 35 PS (1901 metai) konstrukcija suformavo principus, naudojamus automoblių pramonėje ir šiandien – žemas svorio centras, ilga ratų bazė bei plati tarpvėžė yra komfortiško ir sportiškumo pagrindas. Šių tradicijų laikosi ir naujieji Mercedes–Benz modeliai, debiutuojantys Ženevoje. „Visi naujieji mūsų modeliai įkūnija sportiškumą, kuris įsitvirtinęs mūsų DNR“, teigė Daimler AG valdybos pirmininkas ir „Mercedes–Benz Cars“ vadovas dr. Dyteris Cečė (dr. Dieter Zetsche). „Bet kuris iš jų suteikia puikius vairavimo pojūčius bei pavyzdinį ekonomiškumą, lygiai kaip ir naujausias itin reikšmingas modelis 125 metus trunkančioje automobilio istorijoje – SLS AMG E–CELL akumuliatoriuose sukaupta energija varomas elektromobilis, pasirodysiantis prekyboje 2013–aisiais“.
Naujasis C-klasės Coupe – pasaulinė trečiojo šeimos nario pasaulinė premjera
Elegantiškas dizainas ir energingas charateris yra išskirtinės naujojo C–klasės Coupe, su kuriuo 125 metų slenkstį įveikusi „Mercedes–Benz“ markė žengia į naują rinkos segmentą, savybės. Jaunatviškas ir sportiškas dviejų durų modelis, debiutuojantis Ženevos automobilių parodoje, o rinkoje pasirodysiantis birželį, yra pirmasis klasikinis C–klasės coupe. „Mercedes–Benz Cars“ Pardavimų ir marketingo vadovas dr. Joachimas Šmitas (dr. Joachim Schmidt) sakė: „Naujasis C–klasės Coupe yra savita ir išskirtinė mūsų dizaino filosofijos interpretacija“.
Naujokas pasižymi tomis pačiomis progresyviomis technologijomis kaip ir iš esmės atnaujinti gentainiai. Rezultatas akivaizdus – išgrynintas vairavimo malonumas, derantis su pavyzdiniu ekonomiškumu. Visa tai elegantiškame coupe modelyje su dideliu rinkiniu techninių naujovių, tarp kurių pagalbos vairuojant sistemos ir naujos kartos telematika, leidžianti prisijungti prie interneto.
Iš pradžių pirkėjas galės rinktis vieną iš penkių benzininių ir dyzelinių variklių su tiesioginiu degalų įpurškimu. Pačiai taupiausiai coupe versijai C 220 CDI BlueEFFICIENCY su mechanine šešių laipsnių pavarų dėže ir ECO start/stop funkcija (standartinės įrangos dalis) 100 km kelio reikia tik 4,4 ltr. dyzelino (pagal NEDC), o anglies dvideginio emisija siekia tik 117 g/km. Galingiausia versija yra C 350 BlueEFFICIENCY su benzininiu V6 motoru, išvystančiu 306 AG ir 370 Nm, tačiau vidutiniškai 100 km sunaudojanti tik 6,8 ltr. degalų.
„Išplėsdami C–klasės modelių eilę mes siekiame pritraukti naujus pirkėjus“, tvirtino dr. Joachimas Šmitas. „Naujasis modelis yra jaunatviškas, stilingas ir dinamiškas. Tokiu būdu mes siūlome išskirtinai sportišką būdą atsidurti Mercedes–Benz coupé modelių pasaulyje“.
Naujasis SLK rodsteris – trečiasis sėkmės istorijos skyrius
Išleidžiant naująjį SLK, sėkmingiausią sportišką šios klasės automobilį, atverčiamas trečias puslapis. Atletiškas klasikinių proporcijų dvivietis rodsteris pakelia vairavimo malonumą į naują lygį. Jame dera elegantiškas sportiškumas ir stilingas komfortas, didelė galia ir pavyzdinis draugiškumas aplinkai. Maža to, SLK modelyje debiutuoja pirmasis pasaulyje pakeliamas standus stogas su MAGIC SKY CONTROL funkcija, kuris vienu mygtuko paspaudimu tampa tamsus arba skaidrus.
„Pasižymėdamas daugybe techninių inovacijų, naujasis SLK patvirtina lyderio poziciją kompaktinių Premium rodsterių segmente, kurią jis užima nuo pat pirmosios kartos“, sako dr. Šmitas. Ekonomiškumas ir dvasia puikiai sugyvena keturių ir šešių cilindrų varikliuose su ECO start/stop funkcija. Jie generuoja išskirtinę galią, tačiau yra iki 25% ekonomiškesni – iš dalies ir dėl optimizuotos automatinės septynių laipsnių pavarų dėžės 7G–TRONIC PLUS, kuri gali būti montuojama į visus modelius. Unikalus saugos priemonių rinkinys taip pat pabrėžia SLK lyderio statusą šiame segmente.
„Mercedes–Benz F–CELL World Drive“ – su vandeniliu aplink pasaulį
Šiuo metu vykstantis trijų degalų elementais varomų B–klasės F–CELL automobilių žygis „Mercedes–Benz F–CELL World Drive“ demonstruoja, kad švarusis elektrinis mobilumas yra paruošta serijinei gamybai Mercedes–Benz technologija. Iki Ženevos automobilių parodos atidarymo dienos žygio dalyviai buvo įveikę apie 3'600 km ir šiuo metu keliauja per Jungtines Valstijas. Antras etapas tęsis nuo Floridos Atlanto pakrantėje per visą šalį iki Kalifornijos. Tačiau prieš vykdami prie Ramiojo vandenyno, automobiliai aplankys Vankuverį Kanadoje. Iš Sietlo žygio dalyviai išskris į Australiją, iš kur pasieks Kiniją. Šia kelione, prasidėjusia sausio 29–ąją, Mercedes–Benz siekia pademonstruoti milžinišką degalų elementų technologijos potencialą ir paskatinti vandenilio degalinių tinklų kūrimą. „Mūsų automobiliai su degalų elementais paruošti serijinei gamybai. Viskas, ko mums trūksta, yra vandenilio degalinių infrastruktūra“, sako dr. Dyteris Cečė.