Kompanija atstovaus Didžiojoje Britanijoje įsikūrusi „I.M. Group“, šiuo metu importuojanti ir japonų „Subaru“, „Isuzu“ bei „Daihatsu“ modelius. 2011 m. ši įmonė ketina kinietiškus produktus pasiūlyti savo šalies bei Airijos ir Skandinavijos valstybių pirkėjams.
„I.M. Group“ pabrėžia, kad visi importuojami „Great Wall“ automobiliai atitiks Europos Sąjungos standartus. Kokie šio gamintojo modeliai bus importuojami, neatskleidžiama. Pažymima, kad kinų kompanijoje dirba 22 tūkst. darbuotojų, o jos gamybiniai pajėgumai siekia 800 tūkst. mašinų per metus.
Tai jau ne pirmas kartas, kai „Great Wall“ automobiliais mėginama prekiauti Europoje. Ankstesnis bandymas Italijoje baigėsi nesėkme, kai buvo uždrausta prekiauti „Great Wall Peri“ modeliu dėl šio panašumo į „Fiat Panda“. Be to, kinai kaltinami ir kitų savo modelių kopijavimu nuo gerai pasaulyje žinomų automobilių.
„Great Wall“ Europoje ketina ne tik ieškoti pirkėjų, bet ir gaminti savo automobilius. Kinai jau nusižiūrėjo vietą gamyklos statyboms Bulgarijoje. Pirmieji automobiliai nuo konvejerio čia turėtų nuriedėti jau 2011 m.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą