„Fluence Z.E.“ ir „Renault Kangoo Express Z.E.“ prototipai pagaminti naudojant technologijas, kurios labai artimos planuojamoms naudoti masinei gamybai skirtuose elektra varomuose „Renault“ modeliuose. Bandymams pateikti prototipai demonstruoja pažangą kuriant masinei gamybai skirtus automobilius, pasiektą po koncepcinių elektrą varomų automobilių pristatymo.
Gamintojų nuotr./„Renault Kangoo Z.E.“ prototipas |
Kopenhagos konferencijoje galima išbandyti ir „Kangoo be bop Z.E.“ demonstracinį automobilį, kurio masinė gamyba neplanuojama. Šis automobili, šiais metais jau apkeliavęs 4000 km aštuoniose Europos šalyse bei pristatytas žiniasklaidai, valstybės pareigūnams ir automobilių parkų valdytojams, demonstruoja elektra varomų automobilių galimybes ir pajėgumus.
Siekdama tapti nulinės emisijos automobilių gamybos lydere „Renault” kuria ir pristato naujas technologijas bei įgyvendina ypač aktyvią veiklą ne tik elektra varomų automobilių kūrime, bet ir šių automobilių masinio naudojimo infrastruktūros formavime. „Renault” vertinimais elektra varomi automobiliai 2020 m. sudarys apie 10 proc. pasaulio automobilių rinkos. „Renault-Nissan“ aljansas numatė skirti 4 milijardus eurų nulinės emisijos automobilių kūrimo programos įgyvendinimui. Elektra varomų automobilių kūrimo srityje jau dirba apie 2000 „Renault“ ir „Nissan“ kompanijose dirbančių specialistų.
Kurdama elektra varomus automobilius „Renault“ remiasi sukaupta didžiule patirtimi automobilių saugumo srityje bei išsikėlė itin aukštus naujųjų automobilių saugumo reikalavimus. „Renault“ pastangos elektra varomų automobilių gamyboje dera su „Renault eco²“ aplinkosaugos politika, kurios tikslas - siekti kuo mažiau aplinką teršiančių automobilių masinės gamybos ir naudojimo.