2013 02 03

Komercinių automobilių klasėje senbuvį pakeis antrosios kartos „Renault Kangoo“

Prieš penkerius metus startavusieji pirmosios kartos „Kangoo“ buvo pakankamai populiarūs komerciniai automobiliai – jų parduota daugiau nei 400 tūkst. „Renault“ pristato antrosios kartos modelius.
„Renault Kangoo“
„Renault Kangoo“ / Gamintojo nuotr.

Prancūzai pabrėžė, kad jų tikslas buvo ne tik sukurti naują dizaino kalbą atkartojantį „Kangoo“, bet ir aprūpinti jį geresne įranga.

Šio komercinio automobilio priekyje dominuoja kituose „Renault“ markės modeliuose matyti priekiniai žibintai, panašios grotelės, buferio forma.

Gamintojo nuotr./Renault Kangoo
Gamintojo nuotr./„Renault Kangoo“

Gamintojas pristatė ir elektrinę „Kangoo Van Z. E.“ versiją, kurios baterijų įkrovimo rozetė paslėpta po didesniu, priekinėse grotelėse sumontuotu „Renault“ ženklu.

Bazinių „Kangoo“ įranga taip pat pagausėjo: įdiegta elektroninė stabilumo kontrolė, pajudėjimo įkalnėje sistema, „Grip Xtend“ kontrolė bei „R-Link“ jungtis su pramoginėmis „Renault“ sistemomis.

Naujieji modeliai bus gaminami su ilgesne arba trumpesne ratų baze (atstumu tarp ašių), tuo tarpu variklių gamą sudaro 1,5 litro dCi dyzelinės jėgainės su 75, 90 arba 110 AG. Pirkėjai taip pat galės rinktis ir sėdimų vietų skaičių – naujieji komerciniai automobiliai bus arba dviviečiai, arba penkiaviečiai („Kangoo Maxi“).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis