Automobilių pramonėje jau kuris laikas sklando gandai, kad šio „Lamborghini“ kūrimo bei tobulinimo darbai vyksta Vokietijoje. Nenuostabu, po „Audi“ sparnu prisiglaudusiai superautomobilių kompanijai tai būtų pigesnis sprendimas.
„Gallardo“ pakaitalas bus gaminamas ant naujos platformos, kurią naudos ne tik „Lamborghini“, bet ir „Porsche“ bei „Audi“ markių automobiliai. Patikimų šaltinių teigimu, naujojo „buliaus“ variklį tobulinti taip pat padeda pastaroji vokiečių kompanija.
Visgi, tai nėra šimtu procentų teisinga informacija ir „Lamborghini“ vadovas Stephanas Winkelmannas niekada nepritartų tokiems gandams. Pagal jo ideologiją, visi šios markės automobiliai turi būti gimę ir užaugę Italijoje.
Žinant, jog antros kartos „Audi R8“ debiutuos kitais metais, galima daryti prielaidą, kad „Lamborghini“ pagaliau pristatys pilnavertį varžovą „Ferrari 458 Italia“ bei „McLaren MP4-12C“ superautomobiliams.