Pamenat kaip mus visus erzino „Lamborghini“ prieš Paryžiaus parodą? Tuomet jie vieną po kitos išplatino gal tris nuotraukas su naujojo automobilio elementais. Galvojome tai bus „Jota“ – „Murcielago“ pamaina. Tačiau...
Kompanijos prezidentui Stephanui Winkelmannui nutraukus baltą skraistę nuo paslaptimis apgaubto automobilio išvydome kažką visiškai naujo. Labiau karinį naikintuvą, o ne „Lamborghini“ primenantį objektą – super lengvą, super greitą ir, dabar jau žinome, super brangų „Sesto Elemento“.
Turbūt pirmą kartą „Lamborghini“ istorijoje automobilis yra mažiau svarbus nei medžiaga iš kurios jis pagamintas. Turime galvoje tai, kad visas jo kėbulas pagamintas iš ypač lengvos ir ypač tvirtos medžiagos – italai ją vadina anglies pluoštu sutvirtintu plastiku.
Iš šio elemento pagamintas kupė su „Gallardo“ agregatais nesveria nė tonos – 999 kg. Beje, „Lamborghini“ šią medžiagą išrado patys naujame anglies pluošto tyrimų centre Italijoje.
570 AG dešimties cilindrų gale sumontuotas variklis pasiskolintas iš „LP 570–4 Superleggera“. Dėka neįtikėtino vienai arklio galiai tenkančio svorio (vos 1,75 kg) jis iki šimto iššauna per 2,5 sek.
Kas dar liko nepaminėta... A, kaina! 8,6 mln. litų. Tiesa, bus pagaminta mažiau nei dešimt tokių automobilių. Turime ateities aukcionų žvaigždę.