Vienoms sudėtingiausių lenktynių ruošiamas elektromobilis turės elektrinį variklį, pasiekiantį nuo 180 iki 315 kW galią. Prieš greičio ruožo startą pilotas galės pasirinkti kiek galios jam reikės.
„OScar e0“ akumuliatorius bus galima pakrauti iš elektros tinklo, tačiau tuštėjant elektros rezervui įsijungs viduje sumontuotas nedidelis „Nissan“ benzininis variklis, kuris tik gamins elektrą – mechaninės jungties su važiuokle jis neturės. Į akumuliatorius taip pat paklius iš stabdžių regeneracinės sistemos išgaunama elektra.
Konstruktoriai apskaičiavo, kad važiuojant ekonomiškiausiu 180 kW rėžimu šis automobilis galės įveikti apie 300 km distanciją. Maždaug dvigubai mažiau naudojant visą įmanomą 315 kW galią.
Automobilio maksimalus greitis bus vos 135 km/h, tačiau projekto autorius Kasparas Dambis teigia, kad tokio greičio visiškai pakaks ne greičio, o ištvermės reikalaujantiems maratonams.
Komanda planuoja jo vieno į dykumą nepaleisti. Viso ralio metu netoli jo sukinėsis standartiniu benzininiu varikliu ginkluotas „OScar e3“ ir techninio aptarnavimo automobilis.
Šis elektromobilis jau 2012 metų sausio 1-ąją stos prie Dakaro ralio starto linijos. Komanda deda visas pastangas, kad už poros savaičių jį pamatytumėm ir ralio maratono finiše.