Taigi, lenkams priartėti prie galutinės versijos padėjo inžinieriai iš „Noble“. Tai – britų superautomobilių gamintojas, sukūręs M600 su „twin-turbo“ V8 varikliu. Būtent šis modelis yra vadinamas šių dienų „Ferrari F40“.
Gamintojo nuotr./„Arrinera“ superautomobilis |
Superautomobilių klasės naujokas „Arrinera“ atrodo išties įdomiai. Automobilio kėbulą projektavęs Pavlo Burkatskyy nepagailėjo šiam modeliui aštrių linijų. Ne vienas automobilių entuziastas teigia, jog šis lenkiškas superautomobilis labai primena „Lamborghini Aventador“ bei kosminio laivo mišinį.
Labai iššaukiančiai atrodo galiniai, diodiniai automobilio žibintai bei milžiniškas difuzorius, kurio centrinę dalį puošia išmetimo vamzdžiai.
Lee Noble‘as – „Noble“ kompanijos „galva“ teigia, jog „Arrinera“ naudoja britų suprojektuotą pakabą. Ji pagaminta iš įvairių, itin tvirtų medžiagų bei pasižymi išskirtiniu pasipriešinimu deformacijoms. Negana to, lenkiško superautomobilio kėbulas, vidus bei grindys pagamintos iš anglies pluošto bei kevlaro. Tikriausiai žinote, jog jos šios medžiagos yra ne tik lengvos, bet ir labai tvirtos.
Šis superautomobilis turi 6,2 litro V8 variklį su 650 AG bei 820 Nm. Lenkų teigimu, 100 km/h greitį jis pasieks per 3,2 sekundės, o ketvirtį mylios (402 m distanciją) įveiks per 11 sekundžių. Maksimalus „Arrinera“ greitis turėtų siekti 340 km/h. Gamintojas teigia, jog 300 km/h padalą šio modelio spidometro rodyklė kirs, praėjus tik apie 30 sekundžių nuo starto. Panašu, jog lenkai nejuokauja...
Ant kelio automobilį laikys daugiasvirtė priekinė bei galinė pakaba, 19 colių ratlankiai su priekinėmis 255/35 bei galinėmis 335/30 padangomis. Didelį greitį be streso turėtų „nugesinti“ 380 mm skersmens priekiniai bei 350 mm galiniai stabdžių diskai su atitinkamai 6 bei 4 stūmokliukų suportais.
Superautomobilio salonas papuoštas odos apdaila, tačiau negana to, gamintojas siūlo ir nekuklų privalumų sąrašą. Vairuotoją avarijos metu saugos keturių taškų saugos diržai bei nepilni saugos lankai. Į šilumą reaguojanti kamera neleis nepastebėti žmogaus, ar laukinių gyvūnų net ir pačią tamsiausią naktį.
Sukurto lenkiško superautomobilio prototipo dabar laukia nelengvas darbas: eilė įvairių bandymų, mechaninių mazgų patvarumo tikrinimas ir t.t.
Serijiniai „Arrinera“ modeliai bus surenkami per 12 mėnesių, o jų kaina prasidės nuo 396 tūkst. lt.
„Arrinera Automotive“ teigia, jog netrukus jie ims kurti ir antrąjį savo modelį, kuris bus šiek tiek pigesnis (jis kainuos apie 278 tūkst. lt). Pastarasis kūrinys į gatves turėtų išriedėti be stogo, tačiau įdomu tai, jog gamintojas siūlys įsigyti arba vienvietę, arba dvivietę šio modelio versiją. „Arrinera“ teigia, jog šis naujasis jų kūrinys turėtų sverti mažiau, kaip 500 kg, o jo ratus suks variklis su 200-300 AG.