Mašina savo išvaizda labai panaši į 2009 m. Frankfurto (Vokietija) parodoje pristatytą „Lexus LF-CH“ koncepciją. Gamybai paruoštas modelis yra pastebimai santūresnis, tačiau tai tikrai ne siurprizas.
Konkretūs „Lexus CT 200h“ galios duomenys brošiūroje neatskleidžiami. Gamintojas apsiriboja informacija, kad tai galingas hibridas, varomas 1,8 l 4 cilindrų VVT-i benzininio variklio ir elektros motoro. Galia priekiniams ratams perduodama per belaiptę E-CVT transmisiją.
Penkerių durų hečbeko ilgis siekia 4 320 mm, plotis – 1 765 mm, aukštis – 1 430 mm. Automobilį puošia 17 colių lengvo lydinio ratlankiai bei puikioje vietoje įtaisytas galinis aptakas. Priekyje – „McPherson“ tipo, o gale – dvigubo balansyro tipo važiuoklė.
„Lexus“ užtikrina, kad „CT 200h“ nebus nuobodus vairuoti, kaip įprasta kitų hibridų atveju. Gamintojas pabrėžia išskirtinį automobilio valdymą. Pirkėjai galės rinktis iš trijų važiavimo rėžimų: ekonominio, normalaus ir sportinio.
Automobilis oficialiai bus pristatytas kovo pradžioje prasidedančioje Ženevos (Šveicarija) parodoje.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą