Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2008 03 22

„Lexus“ japonams atrodo „per daug japoniškas“

„Lexus" automobiliai yra puikiai parduodami JAV, tačiau Japonijoje situacija yra visiškai priešinga - japonai mieliau renkasi vokiečių gamintojų automobilius.
„Lexus“ japonams atrodo „per daug japoniškas“
„Lexus“ japonams atrodo „per daug japoniškas“ / Gamintojo nuotr.
„Lexus" Šiaurės Amerikos rinkoje jau 19 metų, kai tuo tarpu Japonijoje šios markės automobiliai pasirodė vos prieš 3 metus. Vietinėje Japonijos automobilių rinkoje dominuoja tokių gamintojų kaip „Audi", BMW bei „Mercedes-Benz" automobiliai. Praėjusiais metais „Lexus" pardavė vos 34800 automobilių. „Lexus" žemų pardavimų rodiklių problema prasidėjo vos įėjus į Japonijos automobilių rinką, kadangi gamintojai pristatė tik tris modelius - GS sportinį sedaną, SC kabrioletą bei IS sedaną. Tie patys trys modeliai Japonijoje ankščiau buvo parduodami su „Toyota" ženkleliais ant priekinių grotelių ir buvo 20% pigesni. Negana to, paaiškėjo, jog „Toyota" surengta „Lexus" reklaminė kampanija net gi padidino vokiečių automobilių gamintojų pardavimus. Panašu, jog japonai rimtai pamėgo vokiečių gamintojų automobilius - kai kurie pirkėjai net gi užsisako automobilius su vairu kairėje pusėje (Japonijoje eismas vyksta kairiąja kelio puse), kad galėtų pajusti automobilių originalumą. Paskutiniu metu „Toyota" skiria daug lėšų „Lexus" prekinio ženklo populiarinimui Japonijoje ir tikisi ateityje aukštesnių pardavimų rodiklių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų