Spėjama, jog ribotas modelių skaičius yra vienas iš svarbiausių veiksnių. Be abejo svarbu ir tai, kad tai tikrai išskirtinis modelis – superautomobilis varomas 4,8 l V10 motoro, išvystančio 560 AG prie 8 700 aps./min. ir pasiekiančio maksimalų 480 Nm sukimo momentą prie 6 800 aps./min. Su 6 pavarų sekvencine greičių dėže sujungtam varikliui leidžiama suktis iki 9 000 aps./min žymos.
Agregato vožtuvai, išmetimo dujų kolektorius ir kai kurios kitos dalys pagaminti iš titano, o stūmokliai – iš aliuminio. 65 procentams viso automobilio kėbulo panaudotas anglies pluoštas, iš kurio gaminami ir „Formulės-1“ bolidai.
1480 kg sveriančiu (svoris tarp priekio ir galo paskirstytas santykiu 48:52) „Lexus LF-A“ 100 km/h greitis pasiekiamas vos per 3,7 s. Maksimalus automobilio greitis – 325 km/h.
Gamintojų nuomone, „Lexus LF-A“ superautomobilių klasifikacijoje įsitaiso tarp „Ferrari F430 Scuderia“ ir „Lamborghini Gallardo LP550-2“ bei „Lamborghini Murcielago SV“ ir „Pagani Zonda“. Japonai pažymi, kad šis modelis yra atlaidesnis vairuotojui nei dauguma kitų panašios klasės mašinų ir skirtas ne norintiems pasirodyti ekstravertams, o technologijomis besidomintiems pirkėjams.
Anksčiau gamintojas pranešė, jog bus pagaminta vos 500 LF-A vienetų, tačiau susidomėjusių šiuo modeliu yra gerokai daugiau. Užsakymai bus priimami šių metų vasaros pradžioje.
Automobilio kūrimas užtruko nusprendus važiuoklę gaminti iš anglies pluošto, taip siekiant padidinti tvirtumą ir pagerinti valdymą. Skelbiama, kad „Lexus LF-A“ turėtų kainuoti 375 000 eurų (apie 1 295 000 litų).
2010 01 22
„Lexus LF-A“ – paklausa viršija pasiūlą
Manote, jog milžiniška suma už sportinį automobilį pirkėjams Europoje yra kliūtis? Tikrai ne. Nors naujasis „Lexus LF-A“ kainuos daugiau nei milijoną litų, tačiau jo paklausa jau viršija pasiūlą. Kodėl būsimi savininkai pasiryžę sumokėti apvalią sumelę už šį japonų kūrinį?
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą